şükela:  tümü | bugün
  • görsel
    bazı bira çeşitlerine gelen zamcıklardır. iki ay önce gelen zam tatmin etmemiş anlaşılan. sinirlerim bozulduğu için hangilerine geldiğini yazmakla uğraşamıyacağım merak eden girip baksın.
    edit: zam gelmemiş diyen sik kırıklarına ithafen amsterdam kutu, 18.50 den 20 liraya çıkmış. filtresiz de 50 kuruş zamlanmış. beynine tükürdüğüm öküzleri gelmiş mi gelmemiş mi?

    edit 2: özel mesajla ya da buradan zam yok deyip laf çakmaya çalışan dallamalar siz ne ayaksınız olm? alışınız çok kuvvetli ki hissetmiyosunuz gireni çıkanı! bazı çeşitlerine yazdığım halde hala zam gelmemiş diye yazan maloğlu mallara giren bikaç çeşidi yazayım belki hissederler bu sefer.
    serçe bira: 7.75- 8.25
    corona : 17.50- 18.50
    yüksek alkollü fıçı: 14.50 -15.00
    xtra shot : 9.50 -10.00

    bu giren zamcıklara rağmen tatmin olmayan varsa yine editlerim.
  • varım limon 10 liraydı zaten 10 lira yazıyor.

    edit: giri ilk başta böyle değildi. editlemiş kişi, artık sıfır girili ikinci hesabından "bazı ne demek?" diye ukalalık yapıyor. avukatı galiba.
  • biz zamanında çok dedik. almayın dedik. boykot dedik. organize olalım dedik.
    bir grup dedi ki bana koymaz benim maaş şu kadar
    bir grup dedi ki ben evde yaptığım için
    bir grup dedi ki içmeyin zaten zararlı
    bir grup da içmeyin dedi haram
    biz de dedik mesele o değil. bu boğazı sıkan bir tasma giderek daralacak bununla da kalmayacak. alın amk. bu da benden gelsin. ben zaten bu fiyatlarla alamadığım için beni ilgilendirmeyen durum.
  • vatandaş da vatandaşmış ha,
    bana mısın demedi bunca zamma.
    bir iki ıkındı durdu,
    adam habire koyuyordu.

    artık biranın dokulusunu de unutacagiz.
  • bu zamlar hep 15 bin imam için diye düşündüren.

    dini tekeline aldığını sanan sığır editi: sığırın biri özelden buyurmuş ki;

    devlet bize aslında hizmet yapıyormuş, içki içerek haram işliyormuşuz, devlet de haramımızın vergisini hayırlı iş için kullanıp günahımızı azaltıyormuş. ahirette reyisten duacı olacakmışız. keşke daha fazla vergi alsaymış diyecekmişiz merak etmeyeymişim.

    ulan benim içki içtiğimi nereden biliyorsun sığır herif. yapılana yanlış demek için alkol kullanan biri mi olmam lazım.

    yukarda kustuğu zihniyet yüzünden hem insanları dine dair herşeyden soğutuyor hem de (bence) şirk yapıyorlar: "devlet günahınızı azaltıyor, ahirette reisten duacı olacaksınız". emevilerden beterler gerçekten. neredeyse devlet=allah bunlara göre. günahımızı azaltabiliyor oldugu için.

    herşeyi savunmak zorundalar yoksa günaha girerler haşa.
  • stoklarımı bu akşam doldurdum şansa yaşıyoruz vallahi
  • çözümü belli olan zam.

    (bkz: alkolsüz içkiler)

    (bkz: alkolsüz bira)

    (bkz: malt içeceği)

    (bkz: alkolsüz viski)
  • artık şakaya vurulacak tarafı kalmadı tanıdığım kim varsa evinde yapmaya çalışıyor birasını yapmayı bilse de bilmese de.

    bu kadar stresli bir ülkede alkol almak temel bir ihtiyaçtır sen bunu bile vatandaşına çok görüyorsan senin ben vicdanına sıçayım be.

    ışık hızı ile edit: şimdiden espri yapanlar o harika debeye girecek komik entry'i girmeye çalışanlar var boykotsa boykot organizasyonsa organizasyon artık bir şeyler yapılmalı bu soktuğumun düzenine.
  • iyi yapıyorlar müstehak size içmeyin lan diyoruz içmeyin
    içmeyin ki vergi muslukları kesilsin o zaman indirim yaparlar
    ama sizden bir bok olmaz milyon yapsalar gider zıkkımlanırsınız
  • zaten bu fiyatlarda satılan içkiler. yanlış alarm genç.