• karma yada metamorfoz gibi devrim niteliğinde değildir. lakin her dinleyicinin albümü iyi dinlemesi sonucu kendine yakın bulacağı , seveceği şarkılar vardır. ''çok ağladım'' ve '' biz çocukken'' albümün öne çıkan, yıllar geçse de unutulmayacak parçalarıdır.
  • çok yanlış bir marketing çalışmasına kurban gitmiş albüm. fizy'nin yerel olmasının ötesinde turkcell' in ensar vakfına verdiği desteği ve vermeye devam edeceği yönündeki açıklamaları daha dün gibi aklımızdayken sen kalk albümü dijital platformda sadece turkcell kullananların dinleyeceği şekilde pazarla. bu bile önyargı geliştirmeye yeterli aslında. tamam hadi marka değerinin karşılığını almak istemiş olabilirler ama en fazla 3 gün sonra spotify'a da yüklenmesi gerekirdi albümün.
  • çay simit, ben senin ve hodri meydan adlarındaki üç tane ucuz, kepaze şarkı atılıp 11 şarkılık bir albüm yapılsa gayet de bütünlüklü ve başarılı bir albüm olurmuş. o 3 şarkı maalesef müzikalite olarak hem çok berbatlar, hem de düzenleme olarak da sırf kafa sikiyorlar.

    özellikle 9. şarkı biz çocukken'den itibaren bitene kadar hiç teklemeden akıyor albüm dikkat ederseniz ama ilk 8 şarkıda fazlalıklar ve tracklist olmamışlıkları var. beni çok sev'den direk çok ağladım'a, kedi gibi'den direk biz çocukken'e atlatarak dinleyin derim, albümün çok daha olmuş ve kaliteli tınladığını farkedeceksiniz. bu albümü batıranlar o 3 rezil şarkı maalesef.

    tabii bu fazlalık ucuz şarkıların atılmasıyla albümün daha oturaklı ve bütünlüklü bir hale geliyor olması, genelinde ozan çolakoğlu'nun vasat ve basit düzenlemeler yaparak şarkıların başını yediği gerçeğini değiştirmiyor. özellikle sevdam tek nefes şahane bir iş olabilirmiş ama hem sözleriyle alakasız oynak melodisi, hem de başladığı gibi devam edip biten inanılmaz sıkıcı tekdüze altyapısıyla en fazla 'dinlenebilir' bir şarkı olabilmiş. tarkan'ın değil de ozan çolakoğlu'nun pili artık cidden bitmiş gibi görünüyor. bir sonraki albümünde başka birileriyle çalışmalı artık bence.
  • metamorfoz ile kıyaslanamaz bu album. çünkü orda gün gibi ve pare pare gibi iki şaheser var. bu albümde ise sonuna kadar dinlemeye değecek bir tane bile şarkı yok.
  • (bkz: nerede o eski tarkan albümleri)
    yolla şarkısına çektiği klibinin eski vizyonuna değinmiyorum bile, düğünündeki taşlı pastadan farksız görüntüsü var. o meşhur pasta*

    demek ki evlilik sadece sıradan sanatçılara değil, megastarlara da yaramıyormuş; dedirten albümdür.

    gerçek megastar için yine sensiz(1993), aacayipsin(1994), ölürüm sana(1997), karma(2001), dudu(2003), adımı kalbine yaz(2011) albümlerini deneyiniz, zira dönemlerinde hepsi ayrı ayrı orijinalliğe sahipken halen de dinlenebilir albümler olması yönünden kalite kokan albümlerdir.
  • yavaş yavaş kana karışmaya başlamış albüm ;) çok net karma ve öncesi dönemin kalitesinde 4 şarkı (her şey fani, biz çocukken, kedi gibi, sevdam tek nefes) var. bunlar muhteşem, bir de çok iyi ve iyilerle beraber bir iki tane de ıvır zıvır var. o 4 şarkı bile yetiyor zaten. bu tarkan albümü sanıyorum 2001 yılından beri çıkan en iyi tarkan albümü olabilir. kısaca tarkan yazına hepiniz hoşgeldiniz. hadi geçmiş olsun, yallah arabistana :)
  • 10 numara albümdür. yolla!
  • dünya starlığından bakkal müziğine terfi eden birinin varoş, apaçi şarkılarından oluşan son albümünün adı. nereden nereye:)

    ayrıca herkesin evinde kolayca yazabileceği melodilerle tarkan'ı trolleyen ekibi de tebrik etmek gerek.

    (bkz: ozan çolakoğlu)
  • her tarkan albümü için şunu söyleyebilirim ki dinledikçe sevilen sevildikçe coşturan şarkılardan oluşur. ancak maalesef bunu dinliyorum dinliyorum sevemiyorum dinliyorum dinliyorum coşamıyorum. bu nasıl bir iştir? cuppa faciasından sonra bu da tüyü oldu
  • başıma bir şey gelmeyecekse beni çok sev şarkısını çok sevdiğim albümdür.
hesabın var mı? giriş yap