şükela:  tümü | bugün
  • ingiltere premier ligi 2017-2018 sezonu 27. hafta maçı... 18:00'de s sport'ta...
    cenk yine yedekler arasında...
  • cenk'in ingiliz egosuna yenik düştüğü bir diğer karşılaşma. everton gibi çöp bir takımda forma şansı bulamamasının başka bir açıklaması yok.
  • cenk'in yine ilk 11'de olmadığı maç. gitti bizim 500 bin euro..

    bugün de crystal palace'ı destekliyoruz.
  • s sport da yorumcu emre özcan iyi gömdü big sam i. devre arasında göndermeye çalıştığın adamı neden 25 milyon verdiğin oyuncu yerine oynatıyorsun diyor. herkes sahada cenk'i görmek istiyor bunak. amacın ne senin ? bu arada gelir gelmez de sahaya çıkarmıştı bunak onu da ekleyelim.

    bizim maç keyfimize de limon sıktı. cenk yokken ne edim bu sikko takımların maçını.

    sinerji yaratıp niasse ibinesini sakatlatalım hadi. ya da kristal bunlara döşesin arsenal gibi. yanlış adamı sakatlattık. olsun o da güzel. beter ol everton

    edit : tabi bi de şöle bişi var nereden çağrışım yaptıysa.

    (bkz: sirca koskte oturan komsusuna tas atmamali)
  • ya everton 31 olsan cekilmezsin aq bunlarin macini izleyeceginize flash tv de sirlar dunyasi izleyin daha heyecanli vallaha.
  • ilk yarısı 0-0 sona erdi. cenk'i izleyebilmek için şu saçma everton'a katlanıyoruz.
  • adamlar düşme hattının birkaç puan üzerinde, kendi evlerinde 4 puan altlarında bulunan crystal palace ile oynuyorlar ve uzatmaların son dakikasındaki serbest vuruşu yaklaşık 30 saniye boş boş bekledikleri için kullanamıyorlar.
    everton takımın ne kadar golü düşündüğünü varın siz heap edin.
  • degil cenk bu sezon 15 gol , everton bu sezon sonuna kadar 15 gol atarsa ben de bi sik bilmiyorum.

    edit: agzimi sikiyim, meger keramet bendeymis.
  • oğlum mal mısınız cenk var diye everton maçı izliyorsunuz, zaten beşiktaş maçı var şu esnada. açın beşiktaşı izleyin daha iyi.
  • vasat cenk tosun'suz everton'un yağ gibi aktığı maç.

    formül basit cenk'ı kadro dışı bırak şampiyonlar ligi'ne katıl.