şükela:  tümü | bugün soru sor
  • az önce trabzon'da gerçekleştirilen konuşmadır.

    (bkz: oyununuzu gördük ve meydan okuyoruz)
  • düşmana güven, dosta korku vermiştir.
  • üretmeye devam edeceğiz dedikten hemen sonra izlemeyi bıraktığım konuşmadır.

    tahmin etmek zor değil bolca yalan içerecektir. öz eleştiri yapılmadığı, hatalardan ders çıkartıp bir şeyleri düzeltme yoluna gidilmeyip ona buna hâlâ meydan okumaya çalışıldığı sürece burnumuz boktan çıkmayacaktır maalesef.

    ayrıca bu kadar çok çıkıp konuşulduğuna göre ve bunca konuşmaya rağmen hâlâ bir krizin içinde olduğumuzu itiraf edemediğine göre tarihi bir konuşma değildir, olmayacaktır da.
  • çöken piyasalara, artan döviz kurlarına kılıf bulma çabasıdır. konuşma değil, yarın döviz kurları tarihi seviyede olacak. trolleri de gelmiş öncesinden bak tarihi konuşmasını yaptı reis restini çekti, ondan böyle olduğunun hazırlığında.
    sizin yapacağınız algı yönetimini sikeyim.
  • neyse ki borsalar - piyasalar kapalı da konuştuğunda dolar / euro artışı olmuyor.

    neticede reisimiz her konuştuğunda dış güçler (alamanya, amariga falan) kıskanıp türk liramızın değerini düşürüyor. o yüzden yani..
  • aynen muharrem ince gibi oldu reis, artık ne dese kar etmiyor.
  • araplar arkada parayı vermiş gibi konuşuyor. onlara iyi davranın parayı getirdiler manasında bişiler söylüyor.
  • yav he he tarihi konuşma.

    herif canlı yayına çıkıp "zaaaaaart" diye osursa,
    "tarihi osurma, amariga'yı bi osurukla rezil ettik" diye göt yalarsınız.

    sizin ben şerefinizi, haysiyetinizi !
  • ve arkadan kurpiyenin sesi gelir,
    - no more bets
  • bu konusmadaki en onemli cumle faiz oyununa asla gelmeyizdir. 6 saat sonra asya piyasalari aciliyor, o siglikta tl'nin anasini aglatacaklar gibi geliyor. ondan 9 saat sonra bizim piyasalar acilacak, sonrasinda avrupa, londra ve final new york borsasi ile yapilacak. vadeli islemlerde zaten kendini belli eder kur ama yine de her bir borsanin acilisi onemli. yarin malesef yine zor bir gun olacak. hazretleri istiktar diyordu degil mi? piyasa istikrar isitiyordu degil mi? alin size her gun istikrarli bir sekilde deger kaybeden turk lirasi.