şükela:  tümü | bugün
  • üzücü durumdur.

    bize de, aşureden nefret etmeme rağmen bugün 4 kase geldi.

    göndermeyin lan komşular yemiyorum.

    edit: aşure lobisi hunharca eksiliyor, hll spr dvm.
    sevmiyorum lan işte sevmiyorum, yemiyorum, yemeyeceğim.
  • cunku 11 ekim 2016'da getirmislerdir. ev sahibimin kizisi getirdi efenim. adi seda imis. daha once tanismamisiz oyle dedi. tesekkur ettim kendisine. fakat bizim o asureyi kasiklayacak kasigimiz yoktu. evimizde ne kasik var ne catal. diyemedim tabii bunu. ama olsundu.
  • üzücü bir durumdur. az önce koridordan sesler geldi, hah dedim aşure dağıtıyor biri. çaktırmadan baktım koridora heyecanla. meğer yan komşu milletvekili abi kaçak et kesiyormuş. polisi, amaan ne polisi özsüt'ü arayayım bari.
  • bu durumdan muzdaripler listesine net gireriz. eğer bir apartmanda öğrenci evi mevcutsa oraya yemek vs akıtılır bize böyle gösterildi,fakat şu ana kadar akıtılan herhangi bir şey görmedik.

    aa pardon üst komşunun banyosu akmıştı,uğraşmıştık teşekkürler.
  • komşuluk öldü mü be dedirtir.

    aşk kalbimi yakan volkan gibidir,
    aşurenin dağıtıldığı hicri ay muharremdir.
  • ankara eryaman'daki evimden de hissedilen son derece üzücü durum.
  • üzücü bir hadise. eskiden komşuluk vardi. artik kimse kimsenin sikinde değil. anca instagramdan aşure fotoğrafı atin amk.
  • cumartesi evde yapılacak aşureyi isterse pazartesi (haftasonu kargo kapalı olacağından) kargo ile susera göndererek tatlı bağlayabileceğim durum.
  • komşuluk ölmüş aq bu istanbul'da. kaç gündür reklamlarda aşure, burda aşure. acayip canım çekti. komşulardan hayır gelmeyince, atladım akasya avm'ye geldim az önce. sırayla yazıyorum, mado, beyaz fırın, özsüt ve son olarak sütiş. hepsinde bitmiş aq. demek ki millet komşudan gelmeyince buralara saldırdı. hanım evde aşure bekliyor. ne yapıcam ulan ben şimdi:(