şükela:  tümü | bugün
  • açılış ücreti 2,50 tl'den 2,70 tl'ye, kilometre başına ücret de 1,60 tl'den 1,73 tl'ye çıkartılmış.

    http://www.kanalahaber.com/…-geldi-haberi-89512.htm
  • yakında bu zam yetersiz diyerek yine bir zam gelecektir. bugün yapılan zamda bunu açıkça söylemişler. sen hele fiyatları düşük tut ki insanlar otobüse bineceğime taksiye bineyim diye düşünsün.

    yedek parça, yakıt ücretini falan elbette hesaba kattım ama 1.3 dizel bir otomobil yakmaz arkadaş. şehir içinde full depo zaten 600km gidersin. kısacık mesafe için 8tl verirdim artık 10tl vereceğim oraya kadar aracın yaktığı yakıt zaten 2tl bir şey. bu kadar kar etmeyin yani.

    not: bir taksinin tek giderinin yakıt olmadığını elbette bende biliyorum. akaryakıt, yedek parça, vergiler, şoför ücreti, plaka vs. bir şekilde dengelenmesi lazım. ancak plaka sahibi kişinin aylık gelirini düşünürsek (her ay ortalama 4500tl bir para giriyor cebine) daha düzgün hizmet ve fiyatların biraz daha aşağı çekilmesiyle talebin artması beklenebilir.
  • bir taksinin tek giderinin yakıt ücreti olduğunu sanan gerizekalılar tarafından eleştirilen zamdır.
  • taksilerin asıl giderlerinin akaryakıt kadar ticari vergiler de olduğu düşünüldüğünde, az olan zam.
  • yürürlüğe 17 aralık' ta girecek olan zam. 4 gün daha var saldırın.
  • taksilerlerin çok vergi vermesi sebebiyle haklı olan zam, hatta taksi kullanmasak da taksi ücreti ödemeliyiz çünkü vergi veriyorlar.
  • -korsan taksiyi daha bir istekle kullanmamı sağlayacak zam

    -bu orospu çocuğu taksici grubu her zamndan sonra klasik "zaten iş yok,zamla birlikte iyice işlerimiz kesilecek" demeçlerini verecekler,ulan siz adam gibi davranmasını bilin km de 10 tl de olsa adam seni tercih eder,korsana binmez*...
  • her gün fiks olarak 5.70 verdiğim taksi ücretini muhtemelen 6.50 civarına çıkaracak olan zam
  • alternatif bir toplu taşıma aracı olarak tabanvay kullananları etkilemeyen zamdır. sıklıkla taksi kullanan bünyelerin taksi muhabbetlerine işler kesat abi cümlesini tekrar sokacaktır. bilinçli bir yolcu olarak dikkatli davranılmalı ve zam oranı geriye çekilene kadar taksiye binilmemelidir.
  • zam degil guncellemedir. zamcik da denebilir.