şükela:  tümü | bugün
  • evli olan kadindir.
  • ben önemsiyorum lan. hayatında hiç 14 şubat kutlamamış ve hep çok saçma bulmuş biri olarak bu sene önemsiyorum. çünkü canım öyle istiyo. peh.
  • az önce bir dostun evinde eski arkadaşlarla sazlı sözlü bir ortamdayız. yeni insanlar vs. kalabalıkta bir ortam. lisede aynı okulda okuduğumuz ve beni tanıyamadığını söyleyen kız, yanımda o kadar sap olmasına rağmen bir anda odak noktasını bana çevirdi ve sorularıyla beni bozguna uğrattı. birde ortama en son gelmişim, bizim arkadaşlar o kızı boşa çağırmamıştır, rezillik falan çıkar derken bende fazla ilgi göstermemeye çalışıyorum. fakat kız en son geldi yanıma oturdu ve dirsek dirseğe yemek yedik.

    neyse yemeğimizi yedik, şarabımızı açtık derken telefonla görüşmek için başka odaya geçmem ve 5 dk sonra kızın ardımdan odaya girip yatağa oturması bir an ne oluyoruz dedirtti. telefonu kapadım ve kız bir anda alkolünde verdiği gevşemeyle beni daha önceden hatırladığını fakat çok değiştiğimi ve benden etkilendiğini söyledi. ben ne diyeceğimi bilemezken bir anda ayağa kalktı ve öpmeye başladı. bir an kendimi kaptırdıktan sonra ulan milletin evinde tanımadığım bi kızla napıyom lan ben dedim ve nazikçe çektim kendimi. sonra bunun burda bu şekilde olmasının yanlış olduğunu anlatmaya çalışırken bir anda kısa bir öpücük darbesiyle daha göz göze geldik ardından hiçbir şey söylemeden odadan ayrıldı.

    o gittikten birkaç dakika sonrada ben geçtim içeri ve bir daha hiç konuşmadık. kısa bir süre sonrada evden ayrıldı. tamda tahmin ettiğim gibi oradaki bir arkadaşla arası kurulmak için oradaydı o kız. sonra o arkadaş demesin mi eski sevgilisiyle 14 şubat temalı snap atmış az önce. yani velhasıl bu kadın milletini anlamak zor. 2 saat sana o çocuk gitar çalar, kur yapar, uğraşır ama kız gelir bize çatar. biz efendiliğimizi koruyalım şöyle böyle derken kız gene bizim arkadaşa bakmaz gider eski piç sevgilisine yamanmaya çalışır. bunların hepside saçma sapan birgün için. neyse allah sahibine bağışlasın.

    not: kadın yazarlardan hediye alabilirim ama o yönden sıkıntı yok, boştayım. isteyene de gönderebilirim maksat hediyeleşmek olsun
  • kendileri eşimdir. böylesi güzel bir kadınla yoldaşlık yaptığım için gururluyum.

    tanım 1: tanrı’nın yarattığı cinsten olmayan kadın.
    tanım 2: kendi imparatorluğunu ilan eden ordu mensubudur.
  • senelerce hakkaten hiç önemsemedim. gereksiz buldum. hediye alınması gerekliliği vs saçma da geldi. ama bu sene bişi oldu. tamam dayatmalar her koşulda can sıkıcı ama bu sene değişik bi şey yapasım var. süslenesim püslenesim, kocama hediye alasım var. galiba çoluk çocuk olunca, o koşuşturmaya girince bazen sevgili olma hali geri planda kalıyo biraz. onun da etkisi olabilir.
  • acilen beni bulması ve mutlu olmamız gereken kadındır. zira biz birgün değil hergün sevgili olup mutlu olacağızdır.
  • vay arkadaş bu işin kadını,erkeği yok yahu.bu kadar olay yapmanıza gerek yok...herşeyin pazarlama üzerine kurulduğu bir dünya...nasıl çıkış bulduğunu,neden 14 şubat’ın sevgililer günü olarak kabul edildiğini sorgulayıp araştırın...o zamanki şartlarla uygulanmış...kapitalist dünyada bunu sükse edip kullanmayı çok güzel başarıyor.sizler de bir piyon olarak bu oyunun içindesiniz...bugün de zaten kendini değerli ve önemli bulan kadının ve erkeğin değer verme biçimlerini de,yargılarını da sorgularım...
  • o çiçekleri görünce, taze ot bulmuş inek gibi içi kıpır kıpır olmayan kadın yoktur. sadece önemsemiyorum numarası yapan kadın vardır.
  • görüş mörüş hepsi yalan. bir gün size aniden neden 14 şubat'ı kutlamiyoruz diye trip atacak, size günü mahvedecek kadındır. sadece yakinindaki sosyal acidan ona denk bir kadının, 14 şubat kutlamasına bakar.
  • sosyologtur