şükela:  tümü | bugün
  • facebookta pala kazım isimli şahısın bugün sabaha karşı anlamsız yere yaptığı emek cinayeti.

    nedeni daha belli değil ama tekirdağ gibi bir şehirde de böyle bir şey yaşanıyorsa vay halimize. ayrıca o heykellerin yapılış aşamalarını ve yapan heykeltraşların verdiği emeği biliyorum, yazık gerçekten yazık.

    herif birde utanmadan facebook'a birazdan heykel kırmaya çıkıyorum, işlem tamam gibi anlık fotoğraflar atıp kendini ifşalamaktan hiç çekinmemiş. e o da biliyor tabi devletin adalet sistemini. ayrıca o vakitte dışarıda gezen ve belki de müdahale etmek isteyen bir vatandaş belki de heykellerin yerinde olabilirdi.

    gönderilerinden anladığım kadarıyla, heykelleri put olarak gördüğü için kırmış ve cihadını gerçekleştirmiş. saadet partisinin önünde fotoğraf çektirmeyi de ihmal etmemiş, çünkü o gerçek bir vatansever!

    ha bu arada, muhafazakar kardeşimiz alkol de kullanıyor.

    ilgili video

    adamın profili 'nden gece attığı fotoları görebilirsiniz.
  • cihatçı tayfanın hala tekirdağda ne işi var dedirtmiştir. sam amca’nın size suriye’de ihtiyacı var beybiler. yalnız dikkat edin putin reis sizi görmesin, 300 cihatçıyı put diye yıktıkları antik kente gömüp, üstüne moskova’dan kendi orkestrasını gönderip konser verdirmişliği vardır kendisinin.
  • sonra baltayi heykellerden birinin boynuna asip "ben degil o yapti" deyip insanlar inanmayinca peygamberligini ilan edebilir. hikaye tanidik geldi. akli dengesi yerinde olmayan comar barindiran baslik.
  • sanat düşmanı kültürsüz gerizekalı eylemi. yani bu tür insanların (!) akıl yürüyüş biçimini anlamak mümkün değil. ne zararı var o heykelin? put olduğunu düşünüyorsun diye mi parçalıyorsun bre cahil?!! bu tür zihniyetteki insanlar bunları düşünmeden önce onca tecavüze, hırsızlığa, vahşete kafa yorsaydı ülke bu hale gelmezdi. cidden anlayamıyorum yahu! 21. yüzyılda bir insan nasıl bu kafaya sahip olabiliyor hala?

    heykeltraşına geçmiş olsun. sadece 15-20 saat uğraşarak yaptığım bir maket parçalanınca nasıl üzülüyorum, kimbilir heykelleri parçalananlar ne hissediyordur.
  • elbette böyle hukuksuzca dökmelere, kırmalara, parçalamalara karşıyız ancak şu bir gerçek ki belediyeler halkın parasını heykel vb gibi saçma şeylerle har vurup harman savuruyor yahu bir heykel parasına spor salonları, kütüphaneler, sanat evleri, tiyatro alanları açılabilir bir toplum heykelle eğitilmez ve heykel medeniyet ölçüsü değildir.
  • sperm israfı , keşke anası yutsaymış.
  • kafa karışıklığı yaşayan bir malın yaptığı eylem.adam saadet partili, ülkücü bıyıklı,put diye heykel kırıyor ama rakı ve şarabın dibine vuruyor.
  • adamin anıtkabir fotograflari falan da var profiliinde. kızdığı sey baska bie sey mi acaba. yoksa abi hem muhafazakar dinci hem de anıtkabir sevgisine mi sahip.

    ya da bambaska bir mevzu mu var acaba heykeltras ile arasında.
  • adamın profiline bakıldığında olay esrarengiz bir hal alıyor. olayın arkasında bir veya iki büyük var sanki.