şükela:  tümü | bugün sorunsallar (1)
  • spor toto süper lig 22. hafta maçı.
    başlama saati 19:00.
  • yan pas bağımlısı vasat ve yalakalarının sonunda kuduracağı müsabaka.
  • içimizdeki irlandalıların deplasman tribününde yerini alması gereken maç.
  • sabaha kadar oynansa berabere bitecek maç.

    not: yatırım tavsiyesi değildir.
  • dikine futbol sevdalılarının dört gözle beklediği maç. fenerbahçe’min göztepe ve malatya gibi ligi domine eden ekiplere karşı sunduğu resitalin devamını bekliyorlar. bu maçlarda oynadığımız efsane futbol bizi şampiyonlar ligi şampiyonluğuna kadar götürecektir. çünkü dikinedir. atak futboludur.

    zaten fenerbahçe savunma yapmaz abi, yaptırır. gerekiyorsa rakip takıma 2 avans verir maçı öyle kazanır. zaten aykut kocaman’dan önce böyleydi, hep dikine oynuyorduk. sonra ne olduysa, yatay futbol diye bişey çıktı, tadımız kaçtı. gençlerin yaşı yetmez ben hatırlarım, zico, daum falan nasıl dikine oynarlardı. birisi yan pas yapmayagörsün direk alılrlardı oyundan. 100 golün altında atmazdık hiç bir sezon.

    bu sene de dikine oynayacaktık cocu hocamla da kadro baya kötüydü. aykut hoca’nın çöpleri yüzünden hep. yoksa cocu hocam müthiş teknik direktördü. ortasahadan oyuncu çıkarıp santrfor alırdı. zaten oyunda ne kadar santrfor varsa takım o kadar dikine oynar. bazen soldado, slimani, frey aynı anda sahada olurdu. ismail köybaşı sürekli dikine oynadığı için ortasahaya koymuştu hatta bi maç. ufak şanssızlıklarla 17.sıraya düştük de neyse ki ersun hocam geldi, 6 tane transfer yaptırdı. şimdi daha iyi atak futbolu oynuyoruz. aykut kocaman’ın çöplerinden bile verim almaya başladı ersun hoca. abi adam müthiş ya. çünkü savunma yapmıyor, yaptırıyor. özellikle ikinci yarının başında müthiş baskı kurduk o maçta. zaten20 tane pozisyona girdik yanlış hatırlamıyorsam.

    uzun lafın kısası, bu maç dikine futbolun yatay futbolu ezip geçeceği maç olacaktır. ben de dört gözle bekliyorum.
  • maç öncesi taraftar aykut a nazire yaparak; ooooo ooooo ersun yanal diye tempo tutar.

    dikine futbol ile fenerbahçe maça başlar, hücum futbolu ile devam ederken konyaspor bir tane atar.

    taraftar bu kez fenerbahçe oley diye tempo tutar ilk yarı biter.

    ikinc yarı başlarken aykut un sıkıcı ve defansif futbol oynattığı konyaspor bir tane daha sallar...

    maç 0-2 olur. dakika 80.

    devamında ne olur bilemiyorum, ancak maç sonu aykut hoca taraftara dönüp gördünüz mü hücum futbolunu, izlediniz mi kısır futbolu, hissettiniz mı dikine oynayan takımı bakışı atar.
    hüzünlü bir şekilde soyunma odasına gider.

    vizyon başkan galibiyet olmadığı için demeç te veremez kendi kendine ben ne ettim der.

    taraftar ise sinsi diye gelir yazar buraya.

    bakalım böyle olacağını tahmin ediyorum.
    maç sonu yazarım. ancak maç sonucunu ve gidişatını aykut hocanın kararları belirleyecektir.
  • derbilerin derbisi.

    bir tarafta eskort reyis diğer tarafta sir aykut kocaman. bakalım sir aykut kocaman fenerbahçe'yi tokatlayıp küme düşme hattına gönderebilecek mi? bir sonraki hafta beşiktaş deplasmanına gidecek fenerbahçe konyaspor'dan 1 puan alabilecek mi?

    sorular sorular sorular...
  • aykut kocaman'ın çok feci bilendiğini düşündüğüm maçtır.

    ki bu maçın skoru ve oyunun gidişatı konyaspor'ın istediği gibi giderse fb taraftarının ilginç tezahüratlarına şahit olabiliriz.
  • fenerbahçe'nin aykut kocamanlı konyaspor'u yenme ihtimali sıfıra yakın.
  • isla, soldado ve tolgay'ın forma giyemeyeceği maç. sağda dirar-moses görebiliriz. ortada da topal-jailson-ekici oynar büyük ihtimal. zajc yedekten girer diye düşünüyorum. valbuena'yı da ikinci yarı izleyebiliriz. tuhaf bir şekilde, birkaç maç kesik yiyince bu adam daha iyi oynuyor. skrtel dönecek. stoper ikilisi martin-serdar olur diye tahmin ediyorum. ileride frey olacaktır. 4 milyon euro maaş alan slimani'yi her maç ıslıklayan gerizekalı güruh yüzünden artık pek kullanamayız. iyi bok yiyorsunuz mal herifler.

    aykut bu maçı kazanmak için her şeyi yapacaktır. sakin bir oyunla yerden oynamamız gerekiyor. hava toplarında affedersin yarrak gibiyiz. sağ kanadın gizemi çözüldü. solu da bir şekilde etkin kullanmamız şart. zajc nasıl oynar orada, bilemiyorum. ama valbuena'yla başlayıp, 60 gibi oyuna dahil edilebilir, tabii ekici'nin sakatlığı ciddi değilse. eğer ekici oynayamazsa, valbuena serbest 8 başlar. solda ayew'i izleriz yine. moses solda olmuyor gibi. yine aynı şekilde ikinci yarı valbuena-zajc değişikliği görürüz. sağ kanattan sıfıra inerek veya soldan ortalarla içeriyi beslememiz gerek. bir de atakları sonlandırmazsak küsküyü yeriz. bugünkü maçta kayserili oyuncular biraz daha becerikli olsa, kontradan rahat 3-4 atarlardı.

    şu basın mensupları sikik sokuk sorular soracaklarına, biraz oyunla ilgili detayları sorsalar da, bir şeyler öğrensek aq. yani ersun hoca karşımda olsa saha içi organizasyonla alakalı 50 tane soru sorarım. ülkenin futbolu bu kadar işte. sporun kendisi dışında her boku konuşuyoruz.