şükela:  tümü | bugün
  • "sevgilim polat alemdar olsun, assin kessin, kıskansın, gerektiğinde masaya yumruğunu vursun ama beni de el üstünde tutsun"niyetiyle yapılan ama genelde ya mezarda ya da karakolda biten bir ilişki türü..

    siz bakmayın " ama belki zorla evlendirildi, siz onun ne yaşadığını biliyor musunuz?" diye duyar kasan andavallara. bu tiplerin çoğu bu tarz adamları özellikle seçerler.. ki buradaki kadın da zaten evliyken bu tarz bir adamla ilişki yaşamaya başlamış.

    sonra da şiddet görünce, devlet bizi korusun.. devlet seni korusun da kardeşim sen kendin önce bi kendini koru..

    geçenlerde öldürülen bir kız vardı. sevgilisi bunu dövmüş, kiz karakolda sevgilisinden şikayetçi olmamış.. dolayısıyla. sevgilisi salinmis.. daha sonra adam gelmiş kızı öldürmüş..

    buradaki bazı ibişler, "ama devlet neden adamı serbest bıraktı, bırakmada kız yaşıyordu" diye mal mal konuşuyorlardı.. lan kardeşim kız kendi şikâyetçi olmadıktan sonra sana bok yemek düşer.
    kendi düşen ağlamaz..

    herkes seçimlerinin sonucunu yaşasın amk.
  • (bkz: kadınların piç adam tercihi)

    mahallede torba tutan bir arkadaşım var.
    sever sayarım yine.
    allah ayıırmasın, mesud etsin.
    kız arkadaşı var.
    birkaç kez gördüm.
    model gibi bir şey.
    bizim mahallede öyle kız olsa unutmam çünkü.
    mahallemizde çok temiz delikanlılar da var.
    çok efendi adamlar, yakışıklı adamlar, güzel iş güç sahibi adamlar vs.
    yok abi.
    yok işte.

    yaratılış mı neyse artık.
    belki de o suç makinesi, serseri oğlanı, 'güçlü' olarak görüyorlar.

    münferit olaylar tabii.
    üzücü evet, toplumda pek de küçük bir kesim değil bunlar ama.
    azınlık olduğunu düşünüyorum.
    gerçekten aklı başında, okur yazar bir kadının böyle insanlara hoş gözle bakmadığını biliyorum.
  • sevgilisi tarafından öldürülünce asla üzülmeyeceğimdir.
  • bazıları suçlu sever.
  • adana’da görülebilecek bir ilişki türüdür.
  • (bkz: #101811574)

    ya ahahajsja tabii canim 19 suc sicmis bir pisligin bir daha yapacağının garantisi olabilir mi hic suc islememisle aynidir cezasini cekmissebdjdjsbdjdk

    ay ciddi ciddi yazmis bir de butun psikiyatri bilimi agladi su cikarima.

    embesilin yapacagi istir.
  • gerçekten bu tip insanları seven kızlar var bir nevi o ortamın insanları birbirini buluyorlar
  • başı belada muhtemel tabancasını unutmuş helada
  • 20. suçu da sizi öldürmek olabilir, böyle salak insanlara yüz vermeyin.
  • karışmayın, ikisinden biri diğerini öldürsün. doğal seleksiyon.

    adam ölürse iyi olmuş derler, kadın ölürse kadın cinayeti olur ayrı.

    edit: evet yargiliyorum alüminyum koduklarim. gramda üzülmüyorum. psikopatlar gebersin huzurlu yaşayalım. psikopatla sevgili olanın da psikopattan farkı yoktur. ölümüne üzülmem sevinirim. suçu teşvik eden bir ruh hastası daha azalir

    edit 2: altta yazmış biri nerden farkedeceklermis suçlu olduğunu aptalmisiz. yemeğe çıksın sayın dingil, garsona hitap edisine baksın. trafikte millete atarlanmasina baksın. sokak arasında gereksiz hız yapmasina vs baksın. kedi köpeğe davranışına baksın.

    yinede anlayamiyorsa ölsün aq. ama öyle olmuyor dimi dalyaprak, garsona koçum gel vs demek delikanlılık oluyor, trafikte kavga etmek 10 saniye beklemeyip milletle kavga etmek hakkını aramak oluyor dimi. kızın işyerine gidip, orda çalışan erkeklere bakın ben burdayım demek dimi erkeklik. allah belanızı versin siz başınıza gelen herşeyi hakediyorsunuz. adam korudu kolladi dimi sizi. oldun aq ötesi var mı, tebrik ederim.

    edit 3: ezikmisiz. çok gördük savcılıkta sizin delikanlıları, ben çalmadım sevgilim yaptı diyenleri. ulan güldürmeyin beni yavşaklar. bir sıçrar iki sıçrarsiniz geleceniz yer yine nöbetçi savcının önü.

    edit 4: adli sistem gerçekten çok yoğun, erkek arkadaşınız suçu size attığında güzel paranız yoksa, iyi avukat tutamadiysaniz kimse siklemiyor. itin köpeğin arkadaşı it köpektir muamelesi yapiliyor. bencede iyi yapılıyor haberiniz olsun. sonra burda rezalet başlığı açmayın
89 entry daha