şükela:  tümü | bugün
  • yeter artık erkekleri kalıplara sokup onları bir cinsel obje gibi kullanmanızdan bıktık bu anaerkil toplum düzeninden!!!

    bi dakka beyler yanlış başlık.

    edit:başlık başıma...
  • istese vereceğiz
  • pilotluk alımı için biraz daha uzun olmadığına şükür etmesi gerekendir...
  • çoktan uçmuştur.
    çok da tın...
  • fizyolojik açıdan imkansız erkektir. sentetik olabilir. nadir hastalık sahibi de olabilir. 190 cm kas bugüne kadar tıbbi literatürde görülmemiştir. (bkz: genetik mutasyon) (bkz: p53)
  • bir çok kenar kadının şey ee ağzını sulandıran erkektir.

    pilot derken ne pilotu bu, airliner operatörü ise pek ilgimi çekmedi benim. yok eğer kıtaya çıktığında 104 tayyaresiyle sivrihisar vadisinde rozet gibi kolda duran bilek bir numaraysa, ege dönüşü aydın ovasında küçük şımarıklıklar yapıp drop tankları papatya polenine bulanmış şekilde piste teker koyan bir sevimliyse başka.

    kültürlü denmiş, nasıl bir kültür bu?

    deleuze'ün yolundan ilerleyip foucault'a bergson'a falan dis mi atıyor hatta deleuze'ü mü eziyor astral düzlemde?

    yoksa slot beklerken kokpitte rene magritte mi tartışıyor kabin ekibinin ufkunu genişletiyor?

    tanımlar arkadaşlar, tanımları doğru yaparsak yardımcı olmaya çalışırız..

    yani bir tane tanıma uymaya çalışan arkadaş var bizde ama nasıl bir insan bunu arzular bilemiycem, pis dedikoducu, kıskanç herifin teki..
  • (bkz: ekşitinder)
  • biscolata erkeği.
  • direkt vücut nakli ile ilgili bir teknoloji olsa, ''dayı senle beş dakka bişi konuşcaz!'' diyerek davet edip doktorun yolunu tutacağım adamdır.
  • system overbooked...