şükela:  tümü | bugün soru sor
  • oha lan nasıl da unutmuşuz eskiyi. böyle kapalı alanda sigara içenleri görünce bir garip oldum, hele böyle adam bira içerken kimsenin ona karışmaması falan inanılmaz enteresan geldi.

    demek ki harbiden adamlar istediklerini başarmışlar, hepimizi kafalarındaki sisteme gayet güzel alıştırmışlar. ben ikna oldum şu anda başarılı oldukları hususunda.
  • bu kafalar sayesinde tabutta rövaşata gibi aşmış bir film çekilebildi.
  • izlerken tavus kuşunu da görmek istiyordum.
  • bu ortamların olmadığı gibi ayşen aydemir ve tuncel kurtiz de yok artık, ağlayalım ulan.
  • adamlar sırf biraz daha entelektüel, biraz daha marjinal, biraz daha sıradışı görünmek için plastik bardaklarda çay içer gibi şarap içiyorlar. o birisi de sanırım hayatının ilk sigarasını içiyordu, öksürdü filan.

    bu kafalar yüzünden bu karanlık çağları yaşıyoruz. bu yanlış öykünmeciler, bu neojöntürkler, püüü bu babadan oğula nesil bu püüüü. gaza geldim gidiyorum.
  • sonlara doğru ahmet uğurlu'nun düğünlerde fantaya votka eklemek gibi bir işler karıştırması gözlerden kaçmamıştır.
  • sigara dışında bu ortamın benzerini levent kanyon'da yapılan herhangi bir filmin galasına katılarak görebilirsiniz.

    ha, plastik bardakta içilen şarapla cisimleşen samimiyet başka. artık kadehte içiyoruz şarabımızı. mantarını da çakmakla ittirip içine düşürmüyoruz, birinin cebinden tirbuşon illa ki çıkıyor: 90'lar bitti artık. o dönemki harbiliği asla bulamayacağız.

    edit: yönetmen ve oyuncuları ayrı tutuyorum ama, tekrar izleyince inceden bi "cihangir enteli" kolpalığı da sezdim. olsun
  • deyim yerindeyse alkolün su gibi aktığı bir galadır.

    o değil de bir ara gözlerim tuncel kurtiz'i gördü be..
  • sigara içmeyi beceremeyen kişi, yıllardır yeşilçam piyasasında olup bir türlü dikiş tutturamamış olan osman cavcı'dır..

    sigarayı da sanki ortamda kel alaka görünmeyim der gibi içiyor, ne adam gibi nefes çekiyor, ne kameraya doğru duman üfleyebiliyor, bir de dumanı boğazına kaçırıyor asjkhkjk..

    edit: bu arada yanlış anlama olmasın, osman cavcı bu ülkede değeri az anlaşılmış oyunculardandır, sadece muhsin bey'deki performansı bile şimdiki teres komedi oyuncularına taş çıkartır. piyasada olmaması piyasanın bok yemesi ve en verimli zamanının sinemanın kötü dönemine denk gelmesi.