şükela:  tümü | bugün
  • insanları evlilikten soğutan yegane etkenlerden...
    ya kardeşim eviniz yok mu sizin ya? takınızı taktınız, e hadi dansınızı da ettiniz, pastanızı yediniz, kolanızı içtiniz, e gitsenize amk!

    yok illa hımı hımı hım da hım hım yar, vıyı vıyı vıy da vıy vıy yar!

    hay amk!
  • otistik, robotlaşmış köksüz kozmopolitleri geren olay. oysa ki onun yerine kod yazsalar falan, değil mi?

    sorsan da bu tipler yalnızlıktan geberiyor. şaşırmamak gerek.
  • en çokta kendinden gecen ya dayı oğlu ya amca oğlu. yahu o omuzları halay basında titretmek nedir? hadi titrettin diyelim ya sonra davulun ustune çıkmak? hadi bir coşkudur hoba dedin çıktın insene! in guzel kardeşim in minnos kıvrak sey.

    tanım: dunyanin en gereksiz icadı. ilk kim buldu niye buldu, " yav bunlar bu gece fanfin yapacak ayıp olur topla milleti oynayakta bunu kutlayalım huseyin" diyen kim
  • işte bunlar hep seks.
  • konu halay falan değil, aslına bakarsan seks de değil, iki kişi geriye kalan ömürlerini birbirleri ile devam ettirmek istemişler. bunun çok büyük bir karar olduğunu düşünürsek, seranomi kısmınında büyük olması gayet normal olur.