şükela:  tümü | bugün
  • madem fb ve bjk için başlıklar açılmış. gs için de ben açayım. bu başlıklarda hatalar takip edilsin.

    diğerleri için:

    (bkz: 2017-2018 sezonu beşiktaş lehine hakem hataları)

    (bkz: 2017-2018 sezonu fenerbahçe lehine hakem hataları)
  • takim bi sahaya ciksaydi.

    kendindekini mesru kilmak icin baskasini hedef gostermek bizim toplumda kultur haline gelmis.
  • diğerleri arasında sezon sonunda en az ilgiyi görecek olandır. geçen sezon olduğu gibi.
  • 2 senedir tik yok galatasaray ile ilgili, bi de diger takim basliklarina bak.

    demirören federasyonunun ve hakemlerinin galatasaray lehine karar verebilecegini dusunen insanlar var, bu kisilerin ailelerine sabir dilerim.

    ulan adam bize kupayi bile firlatarak veriyor, dalga mi geciyorsunuz.
  • hakem hataları olabilir, her yerde oluyor. fakat türkiye de insanlar her hatanın art niyetli olduğunu zannediyor her hata da altında başka sebepler aranıyor çünkü sisteme güven yok, başında ki insanlara güven yok. bitik bir düzenin içerisinde sadece birbirmizi yiyiyoruz onlarsa ekmeğine kaymak sürüp devam ediyorlar.
  • takım sahaya çıkmadan başlığı açılmış vay anasını avradını. birisi 30 cm ofsayttan gol atar, gol yer hakem saymaz, öbürü kendini yere atar hemen penaltı verilir, öbürünün maçında oyuncunun ayağı kırılır ayağı kıran futbolcu sarı kart bile görmez ama iş lafa gelince herkesin sesi galatasaray'a karşı çıkıyor. es kaza "gerçekten" hata olsa neler olacak neler demek ki.
  • beşiktaşınki de maçı oynanmadan açılmıştı

    iyice komik duruma düşüyorsunuz cimbomlar
  • vay anasını bu kadar mı korktunuz be galatasaray'ım kadrosundan. hemde bu başkan ve bu hocayla. ulan daha maç yapmadık. daha 33. cm ofsaydın, olmayan penaltının, ayağı kırılan adamın acısı dinmedi siz gs'ye saldırmaya başlamışsınız. hoşştttt bi uzaklaşın. başlığı boş bırakın. tudor ve dursun'a rağmen bu sene şampiyon gs.
  • henüz gerçekleşmemiş hatalardır, olmayacak anlamına da gelmiyor.

    lakin başlığı açanın tinerci olması ironik.
    sanırım buna psikolojide yansıtma deniyordu. ya da yön değiştirme. bilemedim, neyse. tinerin yan etkilerinden olsa gerek.
  • "la olm adam lan demiyo la la diyo!"
    basligi acan arkadas art niyetle acmis gibi takim sahaya cikmadan kusmalar baslamis.
    sezon yine hatalarla dolu gececek net bir sekilde gorduk bunu acilis haftasinda. dilerim ki ne lehimize ne aleyhimize hata olsun.