şükela:  tümü | bugün
  • oğlum sizin beşiktaştan başka işiniz yok mu lan ? beşiktaş takip etmekten takımınızın renklerini unuttunuz.

    iddia ediyorum beşiktaşlılar bu gerizekalılar kadar beşiktaş hakkında entry yazmıyor.
  • evet abartıyoruz. zaten siz bize boşuna tinerci demiyorsunuz. tıpkı bizim senin gibilerine orospu çocuğu dediğimiz gibi.
  • (bkz: #79771598)
    (bkz: #79474119)

    beşiktaş'tan başka işiniz gücünüz yok mu aslanım ya?

    "2 sene önce beşiktaş’a 3-0’dan neredeyse maç verecek olan bir takım." demişsin benfica için.

    yani 2 sene önce benfica kötüydü.

    " çok oyuncusunu kaybetti. yani anlayacağınız o şaşalı günlerinden uzak bir benfica geldi fenerbahçe’ye. genel olarak portekiz futbolu bitmek üzere. "

    oyuncu da kaybetmiş. hatta oyuncu kaybetmeyi bırak adamlar fenerbahçe ile eşleştiği için portekiz futbolu çöküşe geçiyor amk.

    2 sene önceki benfica kadrosu.

    kalede ederson (24 yaşında şuan manchester city'de)
    stoper lindelöf (24 yaşında şuan manchester united'da)
    bek semedo (24 yaşında şuan barcelona'da)
    ve asıl bomba. 3-3'lük maçtan tam 2 ay sonra takımdan ayrılan guedes şuan psg'de.

    adamlar hem hayvan gibi oyuncularla çıkıyor bizim karşımıza. ki öyle hayvan gibi bir takım ki göz açıp kapayıncaya kadar 3-0 yapıyor skoru. ama beşiktaş'a karşı 3-0'dan maç vermiş ondan ezikmiş. çok oyuncusunu kaybetti diyorsun, ama farkında değilsin o kaybettiği çok meşhur oyuncuları beşiktaş'a karşı forma giydi.

    uğraşmayın beşiktaş'a, gücünüz yetmez. takılın işte ne zorluyorsunuz yok benfica hem kolay kura hem beşiktaş'a karşı maç verdi hem oyuncu kaybetti üstelik yok quaresma çok kötü kendi taraftarı küfür ediyor.

    ulan sizin kendi oyuncunuz bruma, kendi teknik direktörünüz tudor'a küfür ediyordu sahada. taraftar küfreder kardeşim. herkese der. galatasaray veya fenerbahçe taraftarı sübhaneke mi okuyor tribünde bizim mi haberimiz yok?

    quaresma bizim futbolcumuz. istersek döveriz, istersek severiz. size noluyor amk?
  • biz besiktaslilar bile umutsusuz. kim o abartanlar?