şükela:  tümü | bugün
  • biraz önce yaşadığımız rezalettir.

    sivas'i bilen bilir. şimdi bunlar fiyakalı mekan açmışlar milletin gözüne hitap ediyorlar tabi bir yerde ama saygısızlar. 3 arkadaş girdiğimiz mekanda ilk önce samimiyetsiz bir hoşgeldinizle karşılaştık. e demeseydin, iran kedisi mimikleriyle hoşgeldin diyor kapitalist köle. yukarı çıkmaya çalıştığımızda anlamsız bir şekilde 'ama kiz arkadas hebele hubele' dendi. tabii utandik ve kirildik. ıckili bir mekan da degil halbuki. neyse efendim burayi gecelim.

    asagi katta disari ciktik elitist bir teyze çay içiyordu. biz gelince iceri girdi. hanfendi ingiltere kralicesi ii. elizabeth, şasirmadik. ustumuzde basimizda mi bir sey var derken garson 5 dk sonra falan geldi ortam boş oldugu halde. ısteksizce suratimiza bakarak ne istedigimizi sordu.

    ben ve bir arkadasim white chocolate mocha diger arkadas adini unuttugum limonlu bir sey istedi. tabii yine bekletildik ve umursanmadik. asil şoku krem santi uzerine resmen sicilmis evet sicilmis nescafeyi bize white chocolate mocha diye yuttururken yasadik.

    ıste white chocolate mocha tabiki krem santiyi yedim;

    http://imgur.com/a/dmjm4

    ıkinci bir soku ise beherde getirilen limonlu seyde yasadik. ıste lab kulturu;

    http://imgur.com/a/9nqei

    yazik...
  • sivas'ta coffee club rezaleti mi olur amk.

    hadi kardeşler kıraathanesi rezaleti falan neyse.

    çaycı hikmet abi "bura söğüt gölgesi mi lan" diye müşterileri kovaladı rezaleti olur.
  • the coffee club i big chef zannedenleri gostermistir.

    bu zihniyetten dolayi boyle saygisizlik yapilmis olabilir mi?
  • hayatimda bu denli giris-gelisme-sonuc kismi daginik bi anlatim/rezillik gormemistim, helal. aydinlandim.

    sivas the coffee club denilen mekan ne kadar kurumsal bir marka olabilir de, yasanilan bu olayi buraya tasimak bir cozum uretir dusuncesi ortaya cikti? 'amacim gidecek olanlari caydirmak' denilirse de inanmam acikcasi.

    25 kasim 2019 bakkaldan aldigim ekmegin 299 gram cikmasi gibi basliklar bekliyorum artik. yapabilirsiniz.

    rezalet puani, 0.5/10.

    edit: lafta sokuldu, iste bu.
  • rezalet uzerinden roman yazmam beklenen şey.

    sonra 'okomodom doromom yokto' demeyi biliyorsunuz. ana fikri anlamadiysan sikinti sende.
  • bu olaya rezalet demek için o kadar zorlamak gerekiyor ki başlığın troll olduğunu düşünüyorum.

    gerçeklik payı varsa, hizmeti kötü olan bir mekan der geçersin, bir daha da gitmezsin.
  • sivas ve coffee club kelimelerini yan yana görünce okumadığım rezalet. ilk kez ilk entrysini okumadığım bir başlığa entry giriyorum.
  • coffee club sivas'a gittiğimde sık sık gittiğim mekandır.kasada kibar mı kibar bir hanımefendi durur. alt katta bu yaz bodrum'da esmerleşerek siyahi tonlara gelmiş kıvırcık tatlı bir garsonları, üst katta işe yeni başlamış siyahi elemanları var.

    kız arkadaşlarımla da erkek arkadaşlarımla da gidip otururum. hatta en son iki erkek üst kata oturduk.hiç de sıkıntı çıkmadı.sivas'a yolumuz düştüğünde gideceğimiz doğru düzgün mekanlardan biri.

    demem o ki güzel kardeşim müptezel arkadaşlarını al gidin tuğra'da oturun.

    edit: sözlüğün entelektüel davarları başlığa yığılmış. sırf sizin gibi sığırları ayıklamak için şu mekanı savunurum.cücükler.
    the coffee club nasıl bir cafedir öğrenmek isteyenler için the coffee club

    edit2: başlıktaki ayrıştırma, kin, nefret ve gerizekalılık içeren entrileri şikayet etmenizi rica ediyorum
  • sivasta coffee shop rezaleti zannettim puh