şükela:  tümü | bugün
  • 2019 eylül ayında bedelli askerlik görevimi yapacağım yer. varsa diğer arkadaşlar hemen bu başlığa üşüşsün.
  • şimdilik çaylak olarak benim de eylül ayında askerliğimi yapacağım birlik
  • kasımda metrobüsle gidip teslim olacağım birliktir.
  • evimi izleye izleye askerlik yapacağım birliktir.
  • 2018 aralık
  • internette hakkında hiç bilgi olmayan komutanlık. yok mu lan acaba böyle bir yer?
  • edit: 23 kasım 2018 tarihinde klee adlı çaylaktan gelen mesajlar üzerine;

    tugayın açık adresi: büyükbakkalköy mahallesi, özmen sk., 34858 maltepe/istanbul
    google maps linki: https://www.google.com/…/@40.9196103,29.1708873,17z (maltepe dikim evi yazarakta ulaşılabilir)
    klee 'den gelen adres tarifi: ''kartal ikeanın arka tarafı, tanklı olan kapıdan değil 30 metre aşağıda ki nizamiyeden giriliyor.'' bilgisi paylaşıldı.

    klee 'den gelen mesaj;

    bizim zamanımızda çok eksikler vardı. 3. celpten önce çoğu çözülüyordu. kantin ve duş sıkıntıydı koğuşların yeri değiştiği için sıkıntı çekmezsiniz. yemekleri erler yapıyor o biraz problem ejder astek biraz zorluyor onun dışında problem yok.

    biz 200 bedelli olarak gittik. uzun dönemler vardı ama bizden hemen sonra onları dağıtıp uzman komandoları oraya getirdiler alan çok büyük ama az asker var bildiğim kadarıyla bizden sonraki celp 400 kişi gelecekti. bizlerin kaldığı binada duş yoktu 200 kişiye 10 tuvalet vardı ama o binaya kısa dönemler geliyormuş sizler de uzun dönemlerin eskiden kaldığı yani altında duş olan binaya gidiyorsunuz hijyen açısından hiç bir şey beklemeyin genel olarak pisti. az kişi olduğu için kantin sırası az. komutanlar genel olarak iyi koşamayan ve sağlık problemleri olanlara yüklenmediler, atış alanı çok uzak ziyaretlere yürüyerek gidilip geliniyor 45 dakika nizamiyeye yürüyüş çok fazla rütbeli yoktu o yüzden sürekli teyakkuz durumu da yok.

    soru olursa yardımcı olabileceğini iletti. kendisine mesaj atarak ulaşabilirsiniz.
    tekrar teşekkürler klee

    daha önce burada askerlik yapmış olan, burası hakkında bilgisi olan mesaj atarsa sevinirim. nasıl bir yer olduğunu merak ediyorum.
    26 kasımda kardeşim bu birliğe teslim olacak.

    sevk bilgisi şu şekilde: 23 üncü komd.tug.k.lığı/istanbul maltepe
  • temmuz 2019'da da benim gidip görevimi ifa edip geleceğim yer.
  • 29 haziranda gideceğim yer. internet aramalarında hakkında hiçbir şey çıkmamaktadır. 51. bölge gibi bir yer mi yoksa ?
  • internet aramalarında çıkmıyor diye 51. bölge gibi sanmışlar.
    bilmezler ki silahlı kuvvetlerin her bir mekanı 5 tane 51. bölge eder...
    her birinde kaybolabilirsiniz, her birinde fantastik olaylar kişilerle karşılaşmanız doğaldır. her an olaylar değişebilir veya günlerce hiç bir şey olmaz.
    denetleme zamanları 51. bölgenin en kıdemlilerinin bile aklını alacak olaylar yaşanabilir.
    kısaca : anlatılmaz, yaşanır.
    550 gün askerlik yapan birisi olarak tavsiyem: her neresi çıkmış olursa olsun, salın gitsin, bitiyor, bir şey olmaz...