şükela:  tümü | bugün soru sor
  • (bkz: reserved)
  • 174.000 sandiga sahip cikacak 400-500.000 musahit bulundugu, butun bu sandiklarin islak imzali tutanaklarinin da hazir elde bulunmasi durumda olmayacaktir.

    her sey bu kadar basit.

    edit: hicbir bok yapmadigi gibi burada ve diger ortamlarda “yaa biz iy versek de hile yaparlar” diyerek kara propaganda ve algi yurutenler gozumde gercekten hile yapanlardan daha sucludur!

    en kallavi hile donse dahi bu total secimin %0,3-0,5’ini ancak etkiler. oyle sandiginiz gibi milyonlarca oy kaydirmasi vs olmuyor, en buyuk problemler de islak imzali sonuc tutanaklarinin muhalefet partileri tarafindan alinmadigi sandiklarda yasaniyor.
  • tayyip erdoğan'ın man adasındaki belgelerini, tapelerini dinletecek kadar cesur olan kılıçdaroğlu bu mesele için ağzını bile açmadığı sürece laf-ı guzaftır.
    ben seçimleri chp.org dan takip ediyorum. size de tavsiye ederim. ysk degil, chp müşahit tutanakları sonucu veriliyor.
    kendi başarısızlıklarını alttan alta fısıltı ve dedikodu ile yıllardır böyle yedirebiliyorlar.
    tayyip balkona çıkar,
    kemal bey 1-2 puan artırdık der.
    buralarda ve sosyal medyada hile var denir.
    20 yıl da böyle geçer.
    kusura bakmayın da o kadar musahit tutanağı ıslak imzalı olarak parti merkezlerine gönderiliyor. siz akşam 9 da seçim sonucu beklerken çoğu il teşkilatı sonucu öğrenmiş olarak evlerine gidiyor.
    yok ordan bilgisayar programı ile oraya müdahale varmış da.. kaldırın kıçınızı da sandıkları bekleyin. ne kadar ilkel bir sistemde oyların sayıldığını görün.
    edit: işine gelmeyen bir şey duyunca hemen küfür eden sığırlarımız chp.org seçim sistemini emrehan halıcı'nın kurduğunu bilmiyor olamazlar değil mi?
    edit2: bak hala ysk bilgisayarlarda sonuçları değiştirirse diye yazıyor. bir de tevellütüne bakmadan ona buna aktrol diyor pezevenk. elinde müşahit tutanağı var. ilk sandıktan alınmış kapı gibi tutanaklar var. ysk isterse sonradan yüzde 70 akp yapsın sonuçları ne değişecek? mühürsüz oylar için de kemal bey'den bir şey duyamadık. o oyların sayımına imza attıkları için olabilir mi? biz o sandıkları yıllarca bekledik. bu seçim sürecini kim kaybederse kaybetsin,
    h e s a p v e r e c e k. yok öyle her boku gürül gürül söylerken, hile muhabbetini çoluk çocuğa yaptırmak.
  • maalesef (bkz: reserved)
  • yerimizi alalım.
  • bakın; bu bir den fazla oy pusulası basılması ile bir kişinin başka yerlerde de oy kullanabilecek olması çok önemli bir sıkıntı.farkındalık yaratılarak bu konunun ön plana çıkarılması lazım,eğer gerçekleşme ihtimali yüksek olan bir şey ise burada seçim ile ilgili yazılanların,beklentilerimizin hiç bir anlamı yok demektir.bu çok ciddi bir iddia!
  • muhaliflerin çamur at izi kalsın stratejisi çökmeye mahkum :)

    zamanında tasmasını fuatavni piçine kaptıran ekşici ılıklar seçim zamanı sandık görevlileri açıklayıp bunlar hile yapacak diye yaygara koparmıştı. amaç belli çamur at.

    bak kılışlar man adası çamurunu attı, 197 bin tl tazminat ödeyecek.

    bir gün size de ödetirler.
  • muhalifler kaybedeceklerini bildikleri için bu yoldan yürüyeceği aşikar.

    bunların ağababaları, bize nereden ekmek çıkar sorusunun cevabını çok iyi biliyor.

    sandık başında olan akp-mhp görevlileri bu niyeti bozuklara karşı dikkatli olmalı.
  • (bkz: ömer hilede hdp'ye vuri wallah)

    oy ve ötesi sandıkların başında mı hala?
  • sandık seçmen listesini muhtarların yaptığını zanneden bir yazarın hezeyanı. güzel kardeşim o listeler ysk da yapılır ve askıya çıkarılır. aynı zamanda her parti bu listelere dijital olarak ulaşır. yani bir group by ve having count sorgusuna bakar ortaya çıkması. ulan adam muhtarın seçmen listesi yaptığını zannedip birde üstüne ülkenin durumundan şikayet ediyor. evet çok haklısın sayın yazar. bu muhtarlar niye sürekli sarayda ağırlanıyor. bu taktikleri öğretmen için. bak al sana mis gibi komplo teorisi.

    tanım : olmayacak, olamayacak şeydir.