şükela:  tümü | bugün
  • anadolu çomarlarının 50 liranın peşine düşmesi durumudur.

    ankara'da bir akaryakıt istasyonunda kavga çıkmış. neden benim sıramı aldın kavgası bu.

    bugün her yerde metrelerce kuyruk vardı. yani ben anlamakta güçlük çekiyorum. bu olayın kazancı nedir? siz bu kafa ile nasıl araç sahibi oldunuz?

    akp'nin 20 senedir iktidar olmasına şaşmamalı. bu örgütlü beyinsizliğe müstehak.

    video
  • beddualar tutuyor hacı. ben söyleyeyim.
  • millet gergin, işten çıkmış, eve gitmeden önce depoyu fulleyip öyle gitmek istiyor evine. zaten sıra çok, bir de kredi kartı için benzinlik içine girince orda da sıra oluyor haliyle. dışarı çıkınca da sıradakiler neden oyalanıyorsun diye söylenince cevap veriyor öndeki kişi haliyle ve münakaşa oluyor. benim başıma böyle geldi en azından.
  • bunlar varlık kavgası. paraları olmasa birbirinden önce harcamak için kavga edebilirler miydi?
  • her 24 kasımda gözüken kavgalardan abartılacak birşey yok
  • her seferinde içime kurt düşüren bir mevzu bu. bugün litre başına 1 tl zam geldi, skoda superb'ün deposu 66 litre. yani bu sıraya girip beklersem bir sonraki yakıt alımına göre 66 tl kazanç var. 66 tl için mi bu kadar sıra bekleniyor aq ? bir şey mi kaçırıyoruz ?

    (bkz: yeşillendirirseniz sevinirim adamları)

    edit : superb'üm yok arkadaşlar, superb bildiğim kadarıyla yakıt deposu en büyük araçlardan biri, olası kazancı maksimize etmek için onu örnek verdim. 66 litrede bile çok bir şey tutmuyor hesaaaabı.

    edit 2 : mesela bmw 520'nin deposu 70 litreymiş. biz nerden bilelim abiiii bmw mi gördük ?
  • "geregh yogh yav" sesiyle irkildiğim kavga.

    bu dayılar her yerde. kahvelerde bröşür dağıtılır kavga anında söylenmesi gerekenler diye. işte bu dayının kahve alışkanlığı var.

    (bkz: ağlanacak hâle gülmek)
  • onların ben amlarına koyayım çok ayıp ediyorlar.
  • yav şu sıra kavgaları hakkında "ehehehe 50 lira için kavga eden çomar ehehehe" yazanlar kaldı mı? olay 50 lira değil aslanım, olay salak yerine konulmak. açıkçası, biri beni salak yerine koyup sırada önüme geçse, ben de "hayırdır dostum, sıra benimdi" çekerim. olayı uzatırsa ben de uzatırım. beyefendi olmak ile pısırık olmayı karıştırıyorsunuz siz.
hesabın var mı? giriş yap