şükela:  tümü | bugün
  • (bkz: ay hadi inşallah)

    çok iyi adamdır şudur budur ama olmuyor işte hacı amca. iyilikle siyaset yürümüyor. harika müsteşar olur. fevkalade danışman olur ama ne kadar kibar, saygılı, güzel konuşsa da türk tipi siyasette kemal bey olmuyor maalesef.
  • muharrem ince'nin de seçim sonuçlarını kabullenip önümüzdeki maçlara bakalım düşüncesinde olduğunu gösteren çağrı.
  • lan ne ölü taklidi yapacağız meczup! adam sesimize ses olmuş, sen hayırdır?

    akp seçmeni o kadar kopmuş ki böyle şeylerden, çok seslilikten, parti içi demokrasiden, adamlar bunu kötü bir durum gibi algılıyorlar. hem trajikomikler, hem bunun farkında değiller.
  • kimsenin ölü taklidi yaptığı yok. zaten bizim de istediğimiz bir değişiklik.

    kemal bey iskandinav ülkelerde başkanlık yapabilecek bir adam. türkiye'de olmuyor ne yazık ki.

    benim adayım muharrem ince. chp içerisinde tayyip'e kafa tutabilecek bi ince var zaten başka kimse yok.
  • kılıçdar kazanacağız dedin kaybettin, sandıkları koruyacağız dedin yapamadın kaybettiğin kaçıncı seçim usulünce bırak bir daha aday bile olna.
  • bu gidişle chp nin başkan adayı deniz baykal olacak gibi duruyor. demedi demeyin.
  • aykut erdoğdu gelsin, camcılar bayram etsin. şaka maka çok severim kendisini, dobra adamdır.
  • o değil konu chp ile alakalı yorumlayanların yarıdan fazlası akp li .ne istiyorsunuz şu adamdan anlamadımki?değil muharrem ince obamayı koysanız kazanamaz bu seçimi.çünki türkiyede seçim bile paraya dayanır.adamlar köylerde takır takır makarna kömür dagıtıyor oyu satın alıyor.chp hangi bütçeyle hangi ilin hangi köyüne para dagıtsın?adam tam olması gereken başbakan karakterine sahip.ne istiyorsunuz rambo gibi birşeymi çıksın chp nin başına?
  • yapılacak en aklıselim açıklama olmuş, bu saatten sonra demokratik olarak yapılacak şey bu.

    harbiden yıllar sonra 'liderlik vasfı yok' muhabbetine geldik biz de.
  • kendisi aday olmayacaksa sonuna kadar desteklediğim çağrıdır.