şükela:  tümü | bugün
  • filler yine yukarıda tepişiyor.
    (bkz: yüzyılın ihaneti)
  • ya sevgili filistinliler, bunca zaman onurlu özgürlük savaşçısı ayağı yaptıktan sonra bir iki yalandan ık mık edip o parayı alırsanız çok eğlenirim.
    adam açıkça bu son şansınız demiş, daha diyor ki vay israilin işgalci olduğu ilan edilmeden anlaşma falan olmaz, vay politika sirki, yüzyılın dolandırıcılığı.
    abbascığım, yarın yalandan bir iki lafla o isyanınızı da söndürürler, ki muhtemelen o da göstermelik.
    dünya üzerinde orası aslında bizimdi muhabbetine girersen işin içinden aha da böyle çıkamazsın. onlar şimdi işgal ettiyse sen de önceden onları sürdün, neyin tatavasını yapıyorsun acaba?
  • araplara olan kızgınlığınızı anlarım.
    hadi müslüman değilsin kudüs senin için bir anlam ifade etmiyor anlarım.
    ama sen türkiye vatandaşısın
    kurtuluş savaşını gerçekleştirmiş tarihî bağları olan bir ülkede yaşıyorsun...
    nasıl kahrolsun amerika diye bagirmiyorsun anlamıyorum.
    arkadaşlar israil'in hedeflediği toprak güneydoğu anadolu bölgesini de kapsıyor yumurta kapıya dayaninca mi anlayacaksınız gerçeği
  • filistin'den başkasını ilgilendirmeyen mevzu. ortodoksların kutsalı* nasıl tc sınırıları içinde yer alıyorsa, müslümanların kutsalı da israil sınırları içinde yer alabilir. buna sadece fetihçi osmanlı oğlanları bozulur, onları da türkiye sınırları dışında sikleyen yok. ha bir de epey bir süredir osmanlıcıların dümen suyunda, büyük resimci goygoylara gelerek salak salak giden dangalak ulusalcılar var.
  • kıyamet bugündür yaa ümmeti muhammed
  • ondan sonra terör bizi vuriy...
  • yarın konsolosluk önünde coca-colaları yere dökerek protesto edeceğimiz olay.
  • (bkz: filistin'in türkiye karşıtı bloğa katılması)
    doğu akdeniz'de türkiye'ye karşı tarafın toplantısına katıldı

    (bkz: osmanlı'ya ihanetin sembolü filistin bayrağı)
    kendileri osmanlı'ya yani bize, ilber ortaylı'nın değişiyle sağlam ihanet etmiştir.

    "kardeşimiz" kktc'yi tanımıyor

    ben türkiye'yi seviyorum, kilometrelerce ötede benim ülkeme faydası olmayan bir ülke yansa bile umrumda olmaz.

    siz istediğinizi diyebilirsiniz, ben kendi vatanım türkiye dışında ki bir ülkeye dert yanacak değilim.
    hem de böyle bir ülkeyse
  • "kimin malını kime veriyon hacı" muhtemel tepkiler.
  • kudüs 1967'den beri israil'de zaten ne vermesi ne alması.