şükela:  tümü | bugün
  • tüm türkiye'nin merakla beklediğidir.
  • herşeyden biraz paketi olacak zannımca. ama hiç birşeyden tam olmayacak. anadilde eğitim mi tamam var ama bizim istediğimiz kadar ya da oy kaybettirmeyecek kadar. basın özgürlüğü? onu siktir edin ona gerek yok. ifade özgürlüğü? tabi ifade özgürlüğü lazım ama bizi eleştirmeyecek şekilde.. gibi.
  • bazı dingillerin yine göt olacağı gündür. demokratikleşme paketiymiş. gelin siz bunun adını bebek katili apo ve pkkyı ve yandaşlarını koruma, kollama, geliştirme ve mutu etme paketi koyun. ha tabi araya bi kaç madde de yalayıcı şakirtcanlar ve okyanus ötesi için konmuştur.

    bilmem nerenin adı kürtçe adına dönecekmiş. ne kadan büyük bir demokratikleşme adımı. göz çıkaran, komaya sokan, öldüren polislere verilen ceza ' kıdem durdurma' iken değil bi şehrin ülkenin adını kürtçe'ye çevirseniz boş hacılar.

    önemli olan malumun ilanıdır ki sağolsun rte ve ekibi bunu her ama her gün yapıyorlar. geçiniz.

    ps: bak ya yazar yazmaz aklımda kaldı. sahi bu baş katile artık bebek katili felan demek de yasaklanmadı benden habersiz di mi. hani demokratikleşme felan ayağına geldiyse bi yasak bilelim.
  • fos çıkacak olandır.koftdir. fıstır, falan fıstık,fış mekandır.

    beklentisi olanları hayal kırıklığına uğratacaktır. 12 eylül referandumunda olduğu gibi araya bir kaç halkın gözünü boyayacak, yasa koyulup, arkadan dünyaları geçirmektir. klasik rte taktiği.

    yine bazı sanatçı zırvaları çıkıp yetmez ama evet tarzında konuşacaktır.

    kahvaltılar düzenlenir, kapalı kapılar ardında yenilir içilir. toplantı sonucu saçmalamalar havada uçuşur. birisi nazar değdi der, biri başbakan çok dürüst der. tiyatro mükemmel biçimde işler. halk uyutulur, talana devam edilir.
  • hayatımdaki en boktan doğum günü hediyesini alacağıma işarettir. başka gün mü yoktu lan? memleketin içine sıçtınız bari bir günü bana bırakaydınız.

    --- spoiler ---

    bu paket demokratikleşme adı altında yandaş kayırma, muhalif sikertme üzerine kurulmuş bir rezillikten başka bir şey olmayacaktır. çaldıkları minarelere kılıf olacaktır. sürekli dil uzattıkları ama el süremedikleri şeylere yasalarla tecavüz etmeye yarayacak pakettir.

    --- spoiler ---

    evet ben de farkettim. spoiler ifadesi gereksiz oldu.
  • çok saçmadır. demokratikleşme paketi dediğiniz şey toplumla sürekli etkileşim halinde oluşturulmalı, açıklandığında kimseye süpriz olmamalıdır. gizli kapaklı olmamalı demek istediğim. o zaman da adı ilan değil yürürlüğe girme olurdu zaten. eleştirim içeriğine değil yapılş şeklinedir. her kesime bir parça bal çalınarak bu da bir lütufmuş gibi anlatılacak. bu iktidar değil hangi iktidar olsa siyasi kaygılar açısından maalesef ülkemde farklı olma ihtimali çok az. birlikte yaşam kuralları böyle kapalı kapılar ardında dizayn edilmemeli.
  • kendini demokrasi olarak gören mecraların kendilerine muhalif olarak gördükleri kurum ve kuruluşları yok etmeye çalışması ile aynı zamanda kendisini de yoketmesine yol açacak icraat ve olayların ortası başı sonu ne biliyim ak. ironi overdosedan artık ironi tadı alamıyorum. amerika all over again diyip gidiyorum. go jesus.
  • daha önceki demokratikleşme paketlerinden farklı olmayacak olandır...

    bütün ülkenin hükümeti olmak yerine yüzde 50'nin partisi olmayı seçenlerin gerçek anlamda demokratik bir paket hazırlaması imkansızdır. daha önce de denediler ve sonuçları ortada...

    bu demokratikleşme paketi diye lanse edilen paket aslında seçimler yaklaşırken nasıl yaparız da daha fazla oy alırız diye hazırlanan bir paketten fazlası değildir. insanların gözlerini boyamak için ortaya atılmaktadır. bu nedenle de çoğunluğun bir beklentisi yoktur.