şükela:  tümü | bugün
  • aklı başında bi insanın yapmayacağı hatta teşebbü dahi etmeyeceği eylemdir. hele ki türkiye gibi hukukun üstünlüğünün en üst seviyede olduğu bi yerde. asla.

    biz yandık eller yanmasın*
  • ulan şu okuduğu bölümü kötüleyen tiplere de ayar oluyorum. beğenmiyorsan okuma amk sanki zorla okutuyoruz. hadi okuyup bitirirsin sonra pişman olursun neyse. cumhurbaşkanına sorsan o bile abi cumhurbaşkanlığı çok zor iş yaa falan diyecek. bırakın şu esnaf ağzını artık sevmediğiniz işi yapmayın o işi yapmak isteyenin de moralini bozmayın.
  • spesifik bir alana yönelebilinirse değebilecek olan hede.

    (bkz: deniz hukuku)
    (bkz: uluslararası ticaret hukuku)
    (bkz: bilişim hukuku)

    uluslararası hukuk, ceza hukuku, ticaret hukuku falan hiç burada 30'dan sonra uğraşmaya değmez gibime geliyor.