şükela:  tümü | bugün
  • rize trabzon yolunda şoförün acilen hastaneye kaldırılması ile neticelenmiş. camdakiler taş mıdır kurşun mudur bilemedim.

    saçma parçaları diyorlar.

    edit: silahlı saldırı. gerçekten bu memleket nereye gitmekte. umarım şoföre birşey olmaz.

    bu en az 50 kişiye yönelik cinayete teşebbüstür. sikeyim kupanızı, şikenizi. insan öldürmek için artık her şey bahane. yok ekmek almaya gitmedi, yok şike yaptılar vs.. bunun ne izahı olur ne bir açıklaması. her otobüste kamera olur, bence kayıtlarda vardır. bunu yapan kişi ya da kişilerin ithamı toplu katliama yönelik teşebbüs gibi birşeydir. en ağır cezadır. allah belanızı versin.

    edit 2: ayrıca, olayın sıcaklığından sonra bir değerlendirme olarak;

    olayın gerçekleştiği viyadük, karşıdan hareketli hedef, çok iyi nişancılık, herhangi bir polis bilgisi olmaması, fenerbahçe kafilesini taşıyan otobüsün kiralık bir otobüs olması..

    planlı ve organize bir saldırı. bu deliler ülkesinde yarın biri kalkar bunu yapan abcd-e örgütü derse şaşırmam. burna pis kokular geliyor tiyatrolar sahnesinde.

    edit 3: terördür, kardeşliğimizi bozmadır şeklinde açıklamalar gelmekte. aklıma nedense anarşi ve uyuşturucu çetelerinin kollarında gezen latin ülkeleri geldi. 90 dönemindeki kolombiya. savcılar ve bakanların öldürüldüğü, pablo escobar'ın hükümet ve abd tarafından en büyük terörist, fakat halk tarafından kahraman ilan edildiği, kendisi yakalandıktan ve öldürüldükten sonra her şey bitecek derken çetelerin en sonunda kolombiya milli takımı kaptanını infaz ettiği dönem.

    bu ülkede her şey tiyatro. tarih de hep tekerrür. ister kolombiya olsun ister türkiye. allah belanızı versin. yarın biri kalkar paralel, abcdefg-edsd'e örgütü vs der. zaten şu anda dış mihraklar diye algı yaratılmakta.

    çok pis bir döneme giriyoruz. savcı infazı, elektrik kesintisi, avukatlara yönelik aramalarda polisin tavrı, fenerbahçe'ye yönelik saldırı, hemen dış basındaki haberleri gösterme...

    terör, terör, terör.. pkk'nın çözüm sürecine dahil edildiği ortamda son bir haftadır dilden düşmeyen bir tabir.

    ve en sonunda;

    (bkz: iç güvenlik paketi)
  • https://twitter.com/…aorg/status/584436602107260930
    yuh artık. daha önce kayseri'de de taşlama olmuştu.

    savcılar uyuyor mu, bu ne rezillik? alçaklar!
  • holigan demenin bile hafif kalacağı bazı yavşaklarca gerçekleştirilmiş saldırı.

    edit: oğlum insanlığını sikeyim bunu yapanların. şoforun ne günahı var içerdeki insanların ne suçu var e be orospunun doğurduğu? suçsuz günahsız şoforden ne istediniz?

    edit2: ulan hala "emre volkan varken... bık bık oten dallamalar var. oğlum sikeyim futbolu siz kafayı mı yediniz? şu formaları bi çıkartın ustunuzden. bi insan yaralanıyor insan. suçsuz günahsız işinde gücünde olan bir insan. evine uç kuruş para goturmeye çalışan bir insan. sikmişim fb gs ts bjk olayınızı. amına koyayım biri çıksın size futbol falan yok 10 sene desin allah aşkına. bırakın şu holiganlığı. başlatmayın anarşinize. rezillik ya. allah belasını versin bunu yapanların. terörist orospu çocuğudur bunu yapanlar. ggyse boyle gg olsun. ıq'dan yoksun bir ülke olduk çıktık iyice ya. inanılır gibi değil. daha neler göreceğiz.

    edit3: fenerbahçeliyim evet ama trabzonsporlulara ya da trabzonlulara mal etmiyorum bu olayı. bu olaya sebep olan yoktur. bu olayı uygulayanlar beyin yoksunu eğitimsiz insanlardır. trabzonu sivası diyarbakırı antalyası bilmem nesi yok bu işin.
  • yaralanan şoför hastaneye kaldırılmış ama ciddi bir sorunu yok sanırım.

    ekleme: ağır yaralıymış maalesef..
    direksiyondaki kan izleri...: https://twitter.com/…ovic/status/584439548257665024
    yerdeki kan izleri...: https://twitter.com/…ivar/status/584439511758856192
    koltuk...: https://twitter.com/…irat/status/584439800893198337
    direksiyona gelen "cisim": https://twitter.com/…engn/status/584455512143622144

    ekleme 2: takım doktoru şoförün burnundan gelen kanı durdurmaya çalışmış ama bu sefer ağzından gelmiş.
    ayrıca otobüsü de şoför değil, takımın güvenlik görevlileri durdurmuş.
  • şu anda trt3 spor canlı yayınla orada. şöför yaralanmış polis arabasıyla hastaneye kaldırılmış.

    bu ne arkadaş yahu...

    edit: 2-3 kafası güzel fanatikten öte bayağı bayağı planlı ve organize bir saldırıya benziyor. sürmene girişinde olup 5-6 el ateş edildiği bilgisi var. şöför vurulunca bilincini yitirmiş ve hareket halindeyken şöförün yanındakiler zar zor otobüsü durdurmuşlar.

    resmi açıklama değil, trt 3'ten alıntıdır.

    büyük ihtimal otobüsün kaza yapması hedeflenmiş çünkü göründüğü kadarıyla sadece şöför bölümü hedeflenmiş. skandal ötesi.

    umarım şöför kurtulur. yazık ya.

    edit2: badem bıyıklı valim "taş, taş" diyor. orada olay sonrası ilk gören muhabirler kurşun yarası diyor. c.başkanı ve b.bakan aramış, özellikle talimat vermişler, vali kendisi ifade etti. polisin yerden kovan topladığı bilgisi verilmişti. vali doktor'la konuştum galiba taş diyor.

    ya doktor doktor değil, ya vali vali değil, ya da taş kurşun değil.

    şöförün adı ufuk kıran'mış. fenerbahçenin trabzon yöresi maçlarında hep çalıştıkları şöförmüş. umarım şöför iyileşir.
  • buraları entry dolar.
    vandallıkta sınırımız yok aq.

    olurda birileri bakar diye yazıyorum.
    (bkz: taraftar)
  • beynini siktiğimin hamsilerinin silahlı saldırısı sonucu yaralanıp hastahaneye kaldırılanların olduğu olay.

    orospu çocukları nasıl savunacak bakalım.

    buyurun beyoğlu yosmaları ve kancık yancıları hamsiler. söz sizde.
  • sorumlusu her şekilde ne olursa olsun ibrahim hacıosmanoğlu'dur. kupaya da şampiyonluğu da lanet olsun.
  • silahlı saldırı sonucu şoförün bulunduğu cam tarafında 4-5 kurşun izi oluşmuş. büyük olasılık saldırıyı planlayanlar şoförü vurup otobüsün kontrolden çıkmasını ve kaza yapmasını hedeflemiş. lanet olsun böyle spora da, böyle ülkeye de. umarım emekçi şoför kardeşimizin durumu ciddi değildir.

    edit: saldırının yapıldığı yer viyadük üzerinde. yani saldırı apaçık planlı bir şekilde şoförün vurulup otobüsün viyadükten aşağı devrilmesi üzerine kurgulanmış. bu nasıl bir cinnet hali allah'ım, sen aklımızı koru.
  • anası sikilse ona da üzülmez bazıları.
    şoför ağır yaralanmış, belki otobüs komple kazaya yol açacak, sadece kendisi değil başkaları da yaralanacak, orospu çocukları da çıkmış üzülmediğini belirtmiş.
    sen ateş edensin zaten, üzülemezsin.