şükela:  tümü | bugün
175 entry daha
  • türk kızlarının en büyük hayâli, o parayla 4 tane ülke gezilir..
    (bkz: kızların bir kez evleniyorum şımarıklığı)
  • istiyorlar efendim, durduramıyoruz

    edit: şaka lan şaka... bir kere daha 10 tane istesin 15 tane alırım sevgili karıcığıma.
  • binlerce tl ödediğin şeyin içinde piknik tüpü gibi görünmek daha acı.

    kısa, kilolu kızlar kabarık gelinlik giyince tombul, beyaz ev tüpüne benziyorlar.
  • bu konseptin dışında bir evlilik yürütemeyecek kamil kardeşlerimize dert olan masrafa girme olayıdır.

    gelinlik giymeyecek bir kadına nasıl bir evlilik va'dediyorsun çocuuum? zira bu sadece gösteriş meselesi değil, aynı zamanda zihniyet meselesidir. valla bak.

    bulduğun, bulabileceğin kadın o işte. senin laciverdin.*

    yani o seviyeleri geçmiş kadın senin ailene "gelin" olmak ister mi mesela? o istese annen bu "marjinal"i senin yanına yakıştırır mı?

    bi kendine bak da önce, sonra hesap kitap yaparsın.
  • gelinlik fiyatlarını bilmiyorum. açıkçası düğün gibi şeylerle de alakam yoktur. en son bir düğüne katıldığım da yıllar öncesidir. arkadaşlarım en yakınlarım bile benim bu tip şeylerden haz etmediğimi bildiği için düğün gibi olaylara çağırmazlar. zaten gitmem de, ben öncesinde gerekirse tebriğimi yapar vermem gereken şeyleri veririm ve o ortama girmem.

    fakat geçenlerde şöyle bir olay yaşadık. lisans döneminden bir arkadaşım evlenmeye karar verdi ve şu hastalık sürecinden nişan töreni yaptı. tören gayet salonda ve bir sürü insan ile birlikte yapıldı. başka bir şehirde olduğu için ben gidemedim tabiki ama arayıp tebrik ettim ve biraz konuştuk. bana "her şeyin ateş pahası olduğunu ve aslında elinde olsa çok sade bir törenle sadece nikah ile evlenmek istediğini" söyledi. ben ise "e o zaman neden yapmıyorsun?" gibi bir soru sordum. verdiği cevap ise "nişanlım böyle istiyor, işte çevre faktörü, aileler, mecburen yapmak zorundayız" gibi bir şey oldu.

    o an aklımdan aslında sende gayet düğünlü, dernekli, davullu, zurnalı evlenmek istiyorsun ama sadece bunu dile getirmek yerine topu başkalarına atıyorsun gibi bir düşünce oldu. şu bir gerçek ki bir insan bir şeyi gerçekten istemiyorsa kimse ona yaptıramaz. insanların çoğu bilinçaltında yatan sebeplerle hayatlarındaki kişileri seçiyorlar. yani bir insan düğün istemiyorsa, gelinlik giymeyi düşünmüyorsa kimse ona bunu yaptıramaz ve zaten hayatına da bunu istemeyen bir insanı alır. çünkü bilinçaltı kişiyi o insana sürükler ve onu çekici bulur. ben bu nedenle "düğün istemedim ailem zorladı, istemedim eşim zorladı" gibi şeylere kesinlikle inanmıyorum. belki de ben bildiğim ve inandığım değerler konusunda çok katı bir insanımdır ama ben düğün istemiyorum, gelinlik giymem diyorsam bunu böyle yaparım ve benden bunu talep insanı da hayatıma almam, aldıysam da çıkarırım. bu nedenle düğüne derneğe binlerce para verip sonra da bunun lafını eden insanların hepsi aslında bunu istiyor. çünkü hayatta her zaman için davranışlar önemlidir, sözler değil.

    not: düğüne ya da gelinliğe para vermek istemeyen kadının kıstasları oldukça yüksektir zaten. bulursanız kaçırmayın derim ama çoğu kişi bu kadınları bulacak potansiyelde de değildir.
  • dünyada böylesi büyük bir kitleye pazarlanan en kalın kazık 'gelinlik'tir.
  • bir insanın gerizekalı olduğunun ispatı. bir de artık çok iyi markalardan kiralama da oluyor.
  • tek nedeni ömür boyu 4 saati beklemeleridir.
  • bakırköy kapalı çarşıda 450 tl ye sade ve şahane bir tane aldım giydin.evleneceklere duyurulur.
  • ıstenmeyenin kayınvalidesi istiyor..
    gelinlik istiyor, kına istiyor, nisan istiyor..

    sonra bi bakıyorsun ödeme yapmıyor, sen ödüyorsun.

    bir de böyleleri var..
219 entry daha