şükela:  tümü | bugün
  • özet 10 yıldır kullandığım internet hattımın bağlı olduğu portu turktelekomun habersiz kafasına göre başkasına tahsis etmesi bölgede port olmadığı için internetsiz kalmam.

    merhaba 29 ağustos'ta dsl ışığı yanmadığı için turknet online işlemlerden şikayet oluşturdum, her zamanki gibi iç tesisat sorunu dediler iç tesisatı gözden geçirdik bilgi verdik, telekom ekipleri arıza olmadığı bilgisini yine geçmiş turknet ekipleri eve gelip tesisatı ankastre kutusunu kontrol edip ve sorunun altyapı sorunu olduğunu rapor etti ve dananın kuyruğu burda kopmaya başladı, kendilerine defalarca port durumumu sormama rağmen genel oyalama cevabı verdiler ve genel arızanın olduğunu arızanın 30 eylülde sonlanacağını ve beklemem gerektiğini söylediler, 30 eylül geldiğinde değişen hiçbir şey olmadı, bu arada mahalleye başka arızalar için gelen telekom ekipleriyle görüştüm ve kendileri 'bu bölgedeki yapa cihazları söküldü yapa alt yapısından sinyal alamazsınız' dedi (yapa kısaca turknet alt yapısıdır diyebiliriz.) bu durumu turknet ekibine ilettim ama hala genel oyalama mesajları ile geçiştirdiler, bugün turk telekom beyaz masaya başvurduk ve aldığımız cevap 'altyapı güncelleştirmesinde turknet abone bilgisi vermediği için portunuz başka bir aboneye verildi ve bölgede başka boş port yok!'

    1- abonenin bağlı olduğu yapa alt yapısı nasıl olurda iptal olur ?
    2- abonein bağlı olduğu port nasıl başkasına tahsis edilir ?
    3- turknet abone bilgisini altyapı güncellemesinde nasıl paylaşmaz ?
    4- bir vatandaş olarak bunlar yaşamaya mecbur muyum ?

    (bkz: turknet pişmanlıktır)
  • 10/10 rezalet puanım. ama ülkede uçaklarda kapasitesinden fazla satışa yapıyor çok da şaşırmadım.

    genel olarak her konuda altyapı sorunumuz var. hiç bir zaman yetmiyor
    internetinden ebasına, ebasından marketteki kasa sayısına hep bir sınırları zorlama ucuza kaçma eğilimimiz var. nasılsa hak yok hukuk yok.
  • rezalet puanı 10/10

    mağduriyetin acilen giderilmesi gerekiyor. bu kadar vurdumduymaz olunmaz artık.
  • türknet'in "bu portu kullanıyorum kanka" diye zırt pırt port bilgisi paylaşmasına gerek yoktur, sonuç itibarı ile türk telekom kendisi portun kullanımda olduğunu bilmemekte midir? zira portu tahsis ederken kaydı zaten yapılmıştır. her gün "bak bunu kullanıyoz ha sökhmeyin" mi demeleri lazım? seni keklemişler sen de sazan gibi inanmışsın. başka söyleyecek yalan bulamamış.

    türk telekom'un hep yediği herzedir. diğer firmalara sıkıntı yaşatmak için kasten yapılan şeydir. telekom'un saha ofislerine çalışan bazı kişilerin dolaylı yollardan teyit ettiği bir rezalettir. bazıları ise teyit etmekle kalmıyor direkt inisiyatif alarak müdahil oluyor. örneğin vodafone'dan başvurdunuz, internetiniz bağlanmadı, türk telekom saha santraline gidiyorsunuz hacı abiler internet başvurumu yaptığımdan beri yaşımda dinozor kalmadı ne zaman bağlayacaksınız diye soruyorsunuz, önünüzden "boş port yok gliba o bölgede, siz bi gidip bakın var mı" deyip arkanızdan da "sana bok internet veririm mk" dedikten sonra önünüze dönüp "pardon anlamadım" dediğinizde, "yani port yok port olsa.." diye cevap verebilirler. (sonuna kadar yaşanmıştır.)

    dolayısıyla mini türkiye gösterisidir. allah bilir türknet'e de "aboneniz internet istemiyor o yüzden portunu söktük" demişlerdir.

    edit: adama, ya da adam sandığımız bu şahsa bir açıklama yapalım durumu anlasın, çözümü yanlış yerde aramasın, bir katkımız olsun diye yazdığımız şu entry'e ilişkin attığı mesaja bak; "amk malı almış eline klavyeyi sazan, kek yaz amk süt beyinlisi". küfür edecek yüklem özne filan bulamamış direkt tümleçle girmiş. düşününce türk telekom bence sana internet vermese daha iyi, sen mağarada takılmaya devam et.
  • 4 yıldır turknet kullanıyorum. biraz turknet reklamı gibi olacak kusura bakmayın.

    öncelikle turknet internet hizmetini bir çok yerde turk telekom altyapısı üzerinden veriyor. turk telekom altyapıda tekel olması nedeniyle bu hizmeti diğer sağlayıcılara vermekte mecbur bir nevi yasa gereği.

    işte bu yüzden turk telekom elinden geleni ardına koymayarak diğer servis sağlayıcıları kötüleme, boklama peşinde. arıza kayıtları ile falan adam gibi ilgilenmiyorlar. es kaza canları ister de gelirlerse bile turknet'i kötüleyip kendi altyapıları değilmiş gibi servisi kötülüyorlar. halbuki kötüledikleri servis kendi altyapıları, çoğu kişi farkında değil.

    4 yıl önce turknet 50mbp/s paketine geçtikten sonra interneti bağlamaya gelen turk telekom çalışanı neden bu paketi aldığımı, biz bu mahallede 16mbp/s veremiyoruz turknet sana nasıl 50 versin, o hızı sittin sene alamazsın şeklinde boklamıştı. ama o hızı çatır çatır aldım. 40'ın altına bile inmedi. bir kaç kez arıza kaydı bıraktım farklı nedenlerden dolayı (birisi benim ethernet kablomun bozuk olmasıymış) gelen turk telekom saha ekipleri ha turknet mi, olur öyle zaten, onlar öyle falan demeye başlamıştı. e abi altyapı sizin değil mi deyince sesini kesmişti.

    yani sorun turknet kaynaklı falan değildir eminim.
    turk telekom yine yapmış yapacağını.
  • turknet in en büyük ayıbı hiçbir şekilde abonesine bilgi vermemsi ve yanında olmamasıdır 1 ay aboneyi bekletmek yerine, alt yapı sağlacının yaptığı hata yüzünden size hizmet veremiyoruz diyip aboneliği iptal etse sorun yok ama bunu yapmıyor oyalıyor ve fatura alıyor herkes ekmeğinde... en büyük ayıp budur.
  • muhtemelen türknet yapa altyapısını söküp , müşteriyi vae altyapısına devretmiştir, bu esnada müşterinin türk telekomda kaydı yoktur.telekomdakilerde her zamanki gibi bölgesel ihtiyacı doğru öngörmediği için , sandalye oyunu gibi birileri ayakta kalmıştır, yoksa türknet altyapı değişikliği yapmadan önce telekom ile entegre çalışmak zorundadır.telekomun vdsl'den adsl'e habersiz port değişmesi olayları çok meşhurdur zaten.

    diğer bir nokta ise türknet ile telekomun sinyal anlaşması vardır hız veya erişim tipi değil, yani telekom iyi kötü sinyali sağlamak zorundadır.
  • turknet ile ilgili bir sorun olduğunda zaten hiç bir zaman canlı yardım hizmeti alamıyoruz. robotla 2-4-6-1 tuşlayarak zaman geçiriyoruz. bari 40-50 çalışan alın be kardeşim.
  • çok enteresan işler oluyor cimer'e yaptığım başvuru sonrası turk telekom eve geçici bir porttan bağlantı sağlamış bağlantı hızı çok yavaş ancak hizmet kimden belli değil turk.net hizmet alıyorsunuz ama bizden değil diyor * way arkadaş cimer ne kadar güçlü bir platformsun sen! gelişmeleri buradan ileteceğim. ben bu durumu da cimer'e bildirdim (bkz: iti kovar gibi kovarık onları iti kovar gibi)
  • hala kesik olan internet hizmetimdir nereye neye başvuracağımı şaşırdım...