şükela:  tümü | bugün
  • ülkenin cumhurbaşkanlığı sarayının, dünyada yaptığı haberler an be an takip edilen 2 gazetede ağızlara sakız olmasının sebebi olan müdür kendini sorgulamalıdır.
    senin seçimde yarıştığın kişi değil ki adam onunla bu kadar uğraşıyorsun.
    zaten adamlar bu tarz haber yapmak için uygun ortam kolluyorlar, bizim müdür de resmen muz orta yapıyor.
  • sıçtıktan sonra eliyle taharetlenerek götünü temizleyen bir halkın gurur kaynağıdır.
  • -bu noymay mı şimdi?
    +evet sayın sığır siki gayet normal. sen çıkıp herkesi kendi ülkendeki yalakalar gibi sanıp, bağımsız medyaya laf söylersen adamlar birbirlerini kollarlar ve düşünce özgürlüklerini savunurlar. ortada yandaş medya olmayınca işte böyle taşak oğlanı olunuyor.
    (bkz: oysa aksaray'ın itibar getirmesi gerekiyordu)
  • her zaman dunya uzerinde mazlum halklarin hamisi olmus abd ve ıngiliz emperyalizminin ana akim iki yayin organinda arka arkaya atilan tweetler. tabi onlar da istiyorlar ki her dediklerine amade bir diktator olsun ellerinin altinda. turkiye oyle veya boyle bagimsiz olacak, bu da bu emperyalist itlere biat etmeyen guzel insanlar eliyle olacak.
  • gâyet normaldir o ayrı da, eğer quiz'e katılacak olursanız "hangi ülkenin lideri muhalefet tarafından altın klozete sâhip olmakla suçlanmaktadır?" dendiğini görürsünüz.

    e yalan mı? rte kendi ağzıyla kılıçdaroğlu'na bana bunu bunu didi diye saldırmadı mı?
  • ülkesiyle taşak geçilince sevinenleri de gördük. ulan siyasi zihniyetle dalga ge. eleştir ama dışarı karşı dik dur.

    sorunlu bir abin var. hayta babanın parasını yiyor. genel itibarı ile sana zararlı bi abi. ama ailenin içinde eleştir, kız, düzeltmeye çalış, alternatif dene, yön ver. dışarıya karşı abini savunmuyorsan bile taşak oğlanı yapma.
  • ak partiye oy kazandırmaktan başka işe yaramayacak tweettir. önce amerikalılar sonra ingilizler. ne kadar samimi! adam dış mihraklarla bir olup akıl almaz israfının da savunulmasını sağlıyor ya pes!
  • türkiye gündeminde olan bir konuyu, ki gayet trajikomik bir konuyu yabancıların da magazinsel bir şekilde ele almasında komployu nasıl görüyorsunuz yahu siz?

    nesi tesadüf şimdi bunun? 5 sene önceki konuyu mu yazacaklar sanki?

    konu komik olunca önümüzdeki aylarda da benzer şekilde dalga konusu olmasını bekleyebilirsiniz.

    bunlar nasıl ki ingiliz kraliyet ailesinin skandallarını konuşuyorsa, erdoğan'ın 1100 odalı sarayını da konuşacaklar tabi ki.

    bunlar light, magazinsel konular ve kim kardashian'ın götü kadar ilgi topluyor.

    sanmayın ki ingilizler türklerin parasını çarçur etmesine üzülüyor. en fazla ayıplarlar, belki bi kraliçelerini anarlar falan. bu haberden sonra taylor swift in bacakları ile ilgili haberi açacak adam. ha tabi aklında erdoğan imajı da oluşacak