şükela:  tümü | bugün
27 entry daha
  • asıl rezalet diğer yolcuların uçakta aranma yapılmadan uçuşa devam etmeleri. ben de uçaktan inmek isterdim bomba koymuş olabilir. görünmez ve kokusuz gaz salan bir cisim bırakmış olabilir.
  • şu sivil havacılık kurallarını çok mu abarttık ne?
    çek kenara kardeşim, indir adamı, vur piste doğru... nedir yani.
    daha dün metro da osbir çeken adamı bombacı bellemenin alemi ne
    bir de hostes nedir arkadaş, muavin koycaksın. böyle entel dantel takılırsan sorun çıkıyor. zaten yeri geldiğinde müdahale etcek kaptan dediğin de; "atarım aşşa ha" gibisine

    şaka bir yana, iç hatlar, bir saat uçuş, fazla abarttık...
  • bence en büyük rezalet son paragraftaki 'yanlız'
  • az bile olmus rezalettir.

    eger ki ayni yaygara havada kopsaydi, muhtemelen ucak yakinbir havalimanina (misal ankara) divert edecekti. ankara'ya inince de islemler oyle istanbul'da oldugu kadar cabuk bitmeyecekti. o arada muhtemelen pilot ve kabin ekibinin gunluk ucus saatleri dolacak, onlar yatiya gecerken, ucaga ya yeni ekip istenecek ya da yolcular da konaklatilacakti.

    sonucta erzincan'a gidis sureniz esadas turizm den uzun surecekti.
  • çocuk uçak havadayken kalp krizi geçirse bu sefer de en yakın yere acil iniş yapılacak ve daha fazla bekleyecektin
  • pardon ne yapsaydı kabin görevlileri ve pilot? kusura bakma bayburt’a ve erzurum’a yetişecek yolcular var sen kenarda kendi kendine panik atak geçir,dilersen kalp krizi de olur,inince biz gerekli yerlere iletiriz seni mi deselerdi?
    0/10 rezalettir.ayrıca o uçağa bindiniz diye uçağı satın almıyorsunuz,koltuğu kiralıyorsunuz bencil görgüsüzler!
  • bir rezalet varsa o da insanların anlayışsızlığıdır. o genç çok mu mutlu olmuştur uçaktan indiğine, biletini yaktığına. muhtemelen utanç içerisinde indi o uçaktan ve bir daha uçamayacak. düşene tekme armaktan başka bişey değil bu. bu kadar bencil olmayın ya, iki saat geç vardın eve noldu, atomu mu parçalayacaktın. bir iskandinav ülkesinde olsa şu olay kimse gıkını çıkarmaz, o adam da bir ihtimal fobisini yenerdi.
  • uçmaktan vazgeçen yolcu prosesürü içeren başlıktır
  • "erzincanda havaalani olmasi rezalettir" şakalarına laf edenler bir gün bir erzincanlıyla tanıştıklarında duyacakları ilk cümlenin "erzincandan adam çıkmaz." olacağını bilmiyorlar sanırım.

    rezalet puanım 1/enderman

    yalnız milletteki cesaret çok ilginç, ben korkudan bayılacak kadar kötü olsam durdurun uçağı inicem diyemem.
12 entry daha