şükela:  tümü | bugün soru sor
  • ''mardin ağır ceza mahkemesi’nin, yargıtay’ın kararı var. ypg terör örgütüdür diye. karar çıktıktan sonra siz salih müslim’i ankara’ya davet ediyor, oturup konuşuyorsunuz. yemek ısmarladılar gönderdiler şimdi avrupa’dan istiyorlar. düne kadar zaten sizdeydi demezler mi? üstelik sizde mahkeme kararı var, bizde yok demez mi? ardamarı olmayan hükümetin türkiye’yi getirdiği nokta budur.'' şeklinde olandır.
  • (bkz: beraber iyi salladık)

    (bkz: kılıçdaroğlu'nun pkk'lılara arkadaşlar demesi)

    velev ki terörist niye vurdunuz

    "ne ben ne arkadaşlarım bir yapının terör örgütü olup olmadığınna dair bir değerlendirme yapacak istihbari bilgiye ve kurumsal yapıya sahip değiliz."

    (bkz: selin sayek böke'nin ypg'ye terörist diyememesi)

    bence kilicdaroglu ilk takim arkadaslarina yargitay'in kararindan bahsetsin.

    siha sezgin, yoldas canan, suriye-iran safinda savasacak sera ve eren erdem'den bahsetmiyorum bile. goruyorsunuz. anlatmaya gerek yok.

    olmayan ayardir. gerizekali muhalif gazlandirir o kadar.
  • göte göt demiş
  • arkadaş bu trollerin alayı orospu çocuğu.

    bu gotveren mıdır nedir nickli troller gotune gireni cikaramayinca burda viyakliyorlar.

    yargıtay kararından sonra sen bu terör örgütü liderini ankara'da agirlamadin mi?

    eee daha ne diye kılıçdaroğlu'na cücük aklınca laf sokmaya calisiyorsun?

    sözlük yönetimi de bu tipleri burda tutuyor ya. diyecek fazla laf yok.
  • yav çok basit bir olayın neyine yavşaklık yapıyor bu millet anlamıyorum.

    abi adam diyor ki ypg terör örgütüdür şeklinde mahkeme kararı varken salih müslüm’ü ülkeye getirip kırmızı halıda yürüttünüz. ülkeye bir teröristi sokup ağırladınız...

    şimdi sayın amına koyduğumun aktrolleri neyi anlamadınız? söyleyin tekrar anlatayım? yalan mı ecdadını siktiğimin evlatları neyi anlamadın da önce kendi bilmem nesine baksın orasına burasına baksın diyorsun?

    hangi chp’li salih müslüm’ü kırmızı halıyla karşıladı? velev ki karşıladı. yani olmadı böle birşey de diyelim ki karşıladı! o zaman erdoğanı da eleştirebilecek misin? yoksa bak chp’li de yapmış diye aklamaya mı çalışacaksın? sizin amk ben emi, sinir hastası ettiniz anasını siktiğimin evlatları yaa!
  • muazzam ayardır.
    hele ki yapan kk ise daha da muazzamdır.
    hayır chp’nin pkksever mensuplarını unuttuk zaten, fiyasko açıklamaları tweetleri salla gitsin.
    chp en mikemmel partidir ne derse doğrudur ve biz buna katılmak durumundayız çünkü ekşi sözlük dangalağı olmak bunu gerektirir.
    aksi fikir söyleyen kesin maldır!
    çok yaşa padişahım, pardon kılıçdarım.

    çelişkiler içinde boğuluyorsunuz lan harbiden. yazık!
  • lüzumsuz herifin lüzumsuz ayarıdır.

    yav haberi okuduktan sonra saygıdeğer cumhurbaşkanımızı ve devbah terör örgütü lideri devlet bahçeli'yi ne kadar duymak istemiyor isem kemal kılıçdaroğlu'yu da o kadar duymak istemediğimi fark ettim. artık iğreniyorum senden kemal. çık git hayatımdan ya.

    la casa de papel'in arthurosu kemal kılıçdaroğlu.
  • yahu chp' nin amk,

    mahkeme karari varken sizin reis bu teroristi ankara'da agirladi mi agirlamadi mi?

    evet mi, hayir mi?

    buna cevap ver akbebe.

    verebilir misin? veremezsin. neden? cunku iki kurus maasa ozgurlugunu, zihnini, fikrini satmis kisisin.

    simdi git otede kumda oyna. hadi canim.
  • madem öyle ne diye senin milletvekilin çıkıp da "elimizde istihbarat yok, terör örgütü diyemeyiz" diye açıklama yapıyor?? kaynak

    hükümet dediğin devleti temsil eder, siyaseten herkesi bir şekilde muhatap almak durumunda kalabilir. ama sen bugün bu açıklamayı yapıyorsun önce dönüp bir kendine bakacaksın.

    (bkz: 24 ayar)