şükela:  tümü | bugün
  • az önce markete giderken bu manzarayla karşılaştım. market sahibi, birkaç belediye çalışanının sessiz sedasız, kimseye reklam yapmadan gelip defteri hesaplattığını, sonra da ödeyip gittiklerini söyledi. twitter'dan mansur yavaş tagine baktığımda da tek marketin bizimki olmadığını fark ettim. ne diyeceğimi bilmiyorum, bir oy en fazla bu kadar hak edilir, bir şehir en fazla bu kadar iyi yönetilirdi sanırım.

    t: sosyal devlet vizyonunu tek başına üstlenmiş başkanın yeni icraatı.

    edit: uyarı üzerine eksiup linki değiştirildi

    bir alttaki susere ithafen edit2: zaten şehrimizde ihtiyacı olup başvuru yapan ailelere gıda yardımı yapılıyor. ben öğrenciyim, benim de borcum vardı, gelip kapatmışlar. oturduğum yerde de öğrenciler ve emekli insanlar var genelde. sizin kalplerinize kötülük hakim olduğu için iyilik kavramından haberiniz yok. mansur yavaş'ın bu kadar iyi çalışması kimyanızı bozdu biliyoruz. korkunuzda da haklısınız çünkü bu adamı cumhurbaşkanı yapacağız
  • mansur başkan, sik beni.

    edit: güzel harekettir.
  • nedense doğru bulmadığım durum. borcuna sadık olmayan insanları fakir gibi değerlendirmenin ne anlamı var. bakkaldan fakir insanlar tespit edilebilir ama. mahallenin esnafı fakiri zengini tanır.
  • helal olsun mansur başkana. heykelini dikmeye çalışsak taşaklarına beton yetmez.
  • güya mansur yavaş rüzgarını kesecek.

    abartıyorsun diyecek. yok abicim kesemezsiniz.
  • ankaradaki bilboard ların yarısında var bu kampanya.

    " ankara bb yesine bağış yapmak isteyip yapamayanları veresiye defterleri ni kapatmaya çağırıyoruz "

    şeklinde.

    hatta sloganları : iyilik koronadan daha bulaşıcıdır gibi bi şey.

    belediye değil ama bi vatandaş bu kampanya kapsamında kapatmıştır borcu bakkal da yazmış.

    mansur başkan adamın dibi. akp ne yaparsa yapsın başarmanın bi yolunu buluyor.
  • bakkallara kayyum atanmalıdır. defter içinde başka borçlu olmaz.

    edit: oğlum tahta kafa mısınız ya? "ironi içerir" diye, olacak o kadar uyarısı mı düşeyim enrtynin altına? salak salak mesajlar atıp durmayın.
  • iyilik yapma şansı çok az kişinin eline geçer ve çok az kişi bu fırsatı değerlendirir. bu iki şeyi yapan insan kendisi mansur yavaş. sayesinde bir şeylerin artık yoluna gireceği inancı büyüyor bende.
  • doğruysa hareket güzel de veresiye defteri resmi bir doküman mı kim güvenebilecek oradaki borç rakamına, tahminim şu an ankara'daki bakkalların yarısı olmayan borçlarla doldurup parayı cebe cukkalama planı yapıyordur.