• gençlerbirliği'nin 6 türk, 5 yabancı futbolcudan oluşan ilk 11 ile sahaya çıkacağı karşılaşmadır. olayın ilgi çeken tarafı ilk 11'deki 6 türk'ün tamamı gençlerbirliği altyapısındandır.

    (bkz: ahmet yılmaz çalık)
    (bkz: ramazan köse)
    (bkz: ahmet oğuz)
    (bkz: halil ibrahim pehlivan)
    (bkz: doğa kaya)
    (bkz: irfan can kahveci)

    bunun yanında yedek kulübesinde oturan 7 futbolcudan 2 tanesi yine gençlerbirliği altyapısındandır.

    (bkz: artun akçakın)
    (bkz: berat tosun)

    altyapımız yok yeeaa, türk futbolu ölüyor yaaee, fenerbahçe türkiye kupasında 19 yaşında adam oynattı ooouuvv diyen türk basınına haber niteliği taşımaktadır ama tabiki yine bir bok yazmayacaklardır.

    18 kişilik gençlerbirliği kadrosunda 7 tane u-21 futbolcu vardır bu da ayrıca not düşülsün.

    edit: gençlerbirliği'nin 5-0 kazandığı maçtır ayrıca

  • 1 euroya alınıp renovasyonla ev haline getirilen mağaranın fotoğraflarını feyk hesabımdan "2 yıllık evliyim bu da huzurlu mutlu yuvam rabbim herkese nasip etsin" yazarak yeni gelin evleri'ne gönderdim. acaba yayınlayacaklar mı diye heyecan içinde bekliyorum.

    edit: ahsdsfh kadınlar yorumlarımı çok ilginç bulduklarını ve takip ettiklerini söylemeye başladılar :( yakında bir efso olacağımdan korkmaya başladım ve mağara da hala yayınlanmadı. yeni gelin evleri'ni acilen bırakmalıyım.

    debe editi: öncelikle bu entrimi debeye sokarak bana garip eğlence anlayışımda yalnız olmadığımı hissettiren herkese çok teş..ahahahsahdshgds. yayınlayamazlarmış anacım, admin olacak sidikli, benim bir haltlar çevirdiğimi anlayıp evin içinde fotoğrafımı istedi. rabbim herkese nasip etsin fotoşop ve illustrator biliyorum ama bir yeni gelin evleri trolleme uğruna o kadar da değil :/

    savaş ilanı: şıllıklar sayfaya yorum yapmamı engellemişler, bunun üzerine söylenecek tek şey: cry havoc and let slip the dogs of war!
    pişman olacaksın admin.

  • 17 agustos'tan iki gün sonra dışişleri bakanlığının çağrısı ile atatürk havalimanına gitmiştim. sıra numarasına göre yurtdışından gelen yardım ekiplerinin yanına ingilizce bilen bir türk verip gönderiyorlardı. doctors without borders isimli kuruluştan bir doktor ekibi, tüm ameliyat malzemeleri ile gelmişlerdi. yunanlı 2 cerrah. bir iett otobüsü içinde tüm malzemeleri ile birlikte yalova'ya gitmemiz söylendi. akşam saatlerinde yalova'ya vardık. enkaz enkaz dolaştık, yardıma ihtiyacı olan bir yer aradık. sonunda bağımsız bir afet merkezi bulduk ve oraya gittik. bize bir yer gösterin yardım edelim dedik. "burada yeterince türk doktor var, yabancıya gerek yok" cevabını aldık her gittiğimiz yerden. 24 saat boyunca tüm yalova'da iett otobüsümüzle dolaştık amabir çok enkaz olmasına rağmen yardımımızı isteyen tek bir kişi dahi bulamadık. hepsi türk hekimlerine emanet edin bizi dedi. yunan doktorlar da bir süre sonra heveslerini yitirdiler ve iett şoforumuz ile kendilerini atatürk hava limanına geri bıraktık. organizasyonsuzluk, güvensizlik ve milliyetçilikten hoşlanmadığımı hatırlatan gün.

  • su siteye bos adam isi, sacma sapan site, samimiyetsiz, yapmacik filan diyen insanciklar.. sizin o bos, sacma, samimiyetsiz ve yapmacik hayatlarinizi var yaa......

    operler.

    senelerdir su siteyi tarif ediyorum diye kendi zavalli hayatlarinizi, igrenc arkadas ortaminizi tarif ediyorsunuz. sadece farkinda degilsiniz.

  • ilk defa üçlü çekmeyerek bi' maça başlayacağız. bu açıdan benim için tarihi bir ana tanık olmak gibi olacak.

  • silah dağıtımı (g3 ve kasatura) yapılmıştır. biraz saf bir çocuk olan kemal' in kasaturası çaktırmadan alınıp saklanmıştır. kasaturanın yokluğunu farkeden kemal, etrafındakilere sormuş ama cevap alamamıştır.
    kemal: (haykırarak) gomtanım! kılıncımı çalmışlar!
    biz: puahaha.
    uzman çavuş: gülmeyin lan ibneler, kim aldı senin kılıncını?
    kemal: bilmiyom gomtanım.
    uzman çavuş: verin lan adamın kılıncını!

  • kış uykusuna dalamayan sevimli bir ayı konu edilmişti bir bölümünde. casper ayıyı uyutmak için elinden geleni yapıyordu ama ayı bir türlü uyuyamıyordu. ayı gerçekten çok uykusuz ve çaresiz görünüyordu. sonra tesadüfen, ayıyı uyutmayanın, diğer mağaralarda uyuyan ayıların horlama sesi olduğunu farkediyorlardı. onlar uyanırken bizim ayı henüz yatmıştı kış uykusuna. uyumuştu.

    ne güzel bi çizgi filmdi bu. bir zamanlar her şey ne kadar güzeldi.