şükela:  tümü | bugün
  • bollywood'un son dönem jönlerinden; dünyalar güzeli aishwarya rai'ın kocası.

    hindistan'da büyük övgülerle karşılanan, hintli endüstri devi bir işadamının hayatından esinlenerek çekilen son filmi guru'nun açılış sahnesinin çekimleri için istanbul'u da ziyaret etmiş, o perdede dans edip şarkı söylerken bana "aaah ah istanbul, boğaz.." diye iç geçirmek düşmüştür.
  • ilk bakista babasinin karizmasindan yoksun gorunse de, babasinin ayni yaslardaki halini goz onune getirdigimizde kendine gore bir durusu olan oyuncu. aishwarya'nin yanina yakistiramiyorduk basta, seyrettikce icimiz isiniyor.
  • (bkz: lucky bastard)
  • hint film endüstrisinin hali hazırda en ve tek harbi harbi yetenekli aktörüdür. lakin dans edemez, bollywood esas oğlanından hallice çapkın bakışlar fırlatamaz vesaire. şov adamı değildir, ama aktörün dibidir. ne yazık ki bir evropalarda doğmuş olaydı çok daha farklı anacaktık kendisini bahtı karaymış. gişede çok hüsrana uğradı, el üstünde tutulması gerekirken ciddi bir baskı da var üzerinde. bunun yanında hintliler gibi şov kafasıyla yetiştirilmedikleri için oyunculukla sıyrılan yeteneğini farkında olan çok büyük bir yabancı kitlesi var abhishek'in. sevindiriyor.
    (bkz: yuva)
    (bkz: guru)
    (bkz: raavan)
    (bkz: ya ben lan neyse bir şey demiyorum)
  • şöyle harikulade bir şeyin babası.
  • entertainment ve sinema, entertainer ve oyuncu arasındaki farkı anlayamayan insanlar tarafından hor görülen oyuncu. yuva'da, hadi onu geçtim guru'da bile değeri anlaşılmadı bu adamın. ama bütün sektör adamları, best entertainerler pardon kimilerine göre 'oyuncular' bilmelidirler ki sektörlerin arasında en nankör olan bu sektördür. tamamen halkın paşa keyfi kendilerinin kaderini, kariyerini tahlil eder. ve öyle çabuk lanetlerler, öyle çabuk da unuturlar ki bir zamanlar büstünü diktiklerinin, feleğinizi şaşırır ne oldum ne olacağım demeye kalmadan kendinizi çoktan kapının ardında bulursunuz. bugün zamanın bangır bangır gelen taş ötesi hatunları, king diye anılanları koca koca prodüksiyonlara rağmen ancak bütçe + az biraz cila'lık kazanmaya başladıysa oturup bir başı kaşımak gerekir. o kadınlar hala taş, abiler hala karizma. ama nasıl tükendiler ekran karşısında. çünkü poz keserek geldiler oralara, tek dertleri ekrana güzel resim vermekti fazlasını yapmadılar. eh dolayısıyla çabuk tükendiler. temeli olmayan bir bina dış cephesi güzel diye zelzeleye, şiddetli bir güce dayanır mı? o entertainerlar sektörde her zaman tutunabilirler lakin o şaşalı günleri hep arayacaklardır. bu da hastalıklı bir popülerite arayışına sürükleyecektir onları.

    abhishek bachchan hem ne yazık ki, hem de iyi ki bir entertainer değil. iyi ki bir aktör. ne yazık ki değil çünkü kıymeti bilinmiyor ve iyi ki değil kendini o geçici endüstri için tüketmiyor.
    o iyi olduğunu bilsin yeter aslında. diğerlerinin de picture'dan başka bir şey olmadığını bilsin.
  • chennaiyin fc gibi pek basarili ve iddiali bir futbol takimini kuran pek sevgili oyuncu.
    yollari acik olsun diyoruz, ivit pek sevindim.
  • ne shahrukh khan'ın karizmasına, aurasına sahip, ne de hrithik roshan'ın yakışıklılığına, dans etme kabiliyetine sahip, ne de aamir khan'ın sahip olduğu sevimlilik, yakışıklılık ve star ışığına ve diğer bollywood artizlerinin sahip olduğu flörtöz bakışlar, artistik hareketler, vs. bunların hiçbirine sahip olmasa bile benim için bollywood'un en çekici adamıdır. kendisinin bir videosunu ya da fotoğrafını görsem istemsizce yüzümde bir gülümseme oluyor. bir de umrao jaan filminin 'jhute ilzaam' şarkısının videosunda ağlayan aishwarya ablamızı sarılıp kendisine doğru çekip göz yaşlarını sildiği sahnede kalbimi taa on ikiden vurmuştur o andan itibaren kendisinin meftunuyum.
    bir de 'karısı sayesinde filmlerde rol alıyor' yok 'babası olmasa kimse yüzüne bakamaz' diye cır cır öten şahıslar var tam ağzına tuvalet terliğiyle vurulmalık. zaten bir tek abhishek var sektöre ailesi sayesinde giren (ki öyle bile değildir tam olarak) diğer aktörler aktristler hep çalışarak yav he he.