şükela:  tümü | bugün
  • sloclap'ın unreal engine 4 ile geliştirdiği for honor benzeri online arena yakın dövüş oyunu. ps4 , xone , pc hepsi için geliştiriliyor. gameplay videosundan görüldüğü kadarıyla gayet hoş bir oyuna benziyor. fiyatı uygun olursa ve devamlı destek verirse geliştirici şirket tutar bu oyun.
  • steam'de 44 liraya ön sipariş verdiğim oyundur.open world dövüş oyunu fikri kulağa çok güzel geliyor.göreceğiz
  • merakla beklediğim oyunlardan birisiydi ve nihayet oynama fırsatı buldum. grafiklerini oldukça beğendiğimi söyleyebilirim. oyunun birkaç özelliğinden kısaca bahsedecek olursam, absolver açık dünyada geçen bir oyun, başka oyunculara karşı ya da yapay zekaya karşı mücadele veriyorsunuz, fiziksel ve zihinsel özelliklerinizi geliştirebiliyorsunuz, ilerleyen süreçte silah kullanabiliyor ve kıyafetlerinizi de değiştirebiliyorsunuz. dövüş mekanikleri ise (bkz: for honor) ile oldukça benzerlik gösteriyor. yakın zamanda bu mekaniklerin kullanıldığı daha da sağlam yapımlarla karşılacağımızı düşünüyorum. tek oyunculu modu sanırım 4-5 saat kadar sürüyormuş fakat daha ilk dakikaları bile bana sıkıcı gelmeye başladı. oyunun yapay evreni ve karakterlerinden olsa gerek ama yaklaşık yirmi dakikalık süreçte hiç diyalogla karşılaşmadım, çok sessiz ve durağan ilerliyor. haritanın karmaşıklığı ve sürekli iki üç kişiye karşı tek dövüşmeniz de işleri zorlaştırıyor. ama oyuna alıştığınızda çok oyunculu modda arkadaşlarınızla oynamanın keyfinin daha farklı olacağını düşünüyorum. oyundaki birtakım hatalar da giderilirse zevkli bir oyun olacaktır ama süreklilik sağlayabilir mi bunu zaman gösterecek. oyunun ilk 15 dakikalık oynanış videosu
  • duyurulduğundan beri heyecanla beklediğim oyun. beta'sında oynayıp iyi olduğunu görüp, pre purchase başladığı an satın aldım ve çıkış tarihine gün saydım.

    oyunun dövüş mekaniklerinin hisleri mükemmel, en önemli kısmı bu. single player kısmı, itemlar, hikaye ve level design'ın hepsi olması gerektiği gibi. oyun dövüşmek üstüne ve buna yoğunlaşmış. iyi oynayan insanlara veya güçlü npc'lere karşı verdiğiniz mücadelenin keyfi çok az şeyde var, düşünerek ve gözlemleyerek oynuyorsunuz. tabii bunun yanında pratik yetenek de var.

    grafikleri, hikayesinin çok olmayışı gibi şeyler insanları uzaklaştırıyor ama oyun zaten bunlar hakkında değil, oyun yapmak istediği şeyi mükemmel bir şekilde yapıyor ve parasını fazlasıyla hak ediyor.

    bravo sloclap ve teşekkürler devolver digital.
  • geçtiğimiz günlerde çıkan dövüş oyunu.
    oyun gerçekten zor. ilk başlarda rastgele vuruyorsunuz ancak asıl olayı stanceleri, chain atakları, deckleri kavrayınca işin rengi değişiyor. hangi stance de hangi chain var ezberlemiş olmanız gerekiyor. aksi durumda sürekli dayak yemeniz kaçınılmaz çünkü pozisyon gereği farklı ataklar yapmalısınız.

    bunun dışında oyunda 3 farklı "class" var ancak bağımlı değilsiniz. yani bir dövüş tekniğini seçtiğiniz için komple ona uygun oynamak zorunda değilsiniz. dogde ve mobilitiy e dayalı oynayacaksanız ona göre ıtem seçimi yapmalısınız. evet oyunda item da var. bu itemları pve de ve pvpde farmlayabilirsiniz.
    şu an için oyunda epey eksik var aslında. arena çeşitlendirilmeli. ranked gelmesi lazım. itemlar çoğalmalı ve derecelendirilmeli.
    ama genel olarak gayet keyifli bir oyun. hayatsız gibi oynamanıza da gerek yok. casual da oynanır ancak belli bir seviye tutturmanız bu oranda daha uzun sürer.
  • haritasına sıçtığım ve sürekli kaybolduğum oyun.

    çok az entry girilmesi şaşırtmadı değil. hırs yapıyor, önünüze gelene dalıyorsunuz. şuan çok teknik oynayamasam da sürekli spamlıyorum tuşları çünkü önemli olan saldırılardan kaçmak.
  • çok güzel olmuş ellerine sağlık, jade empire'dan beri bu tarz da güzel bir oyun çıkmasını bekliyordum açıkçası, grafikleri ve mekanları bir kere çok güzel, enigmatik atmosferi de çok iyi oyunun, ve bu tarz bi oyun için en önemlilerinden birisi de dövüş koreografilerinin hareketlerin akıcılığının ve efektlerinin iyi olmasıdır bence bunu da çok iyi başarmışlar. bir hikaye ve senaryo olmaması (bir tema var sadece). ama bunu da ne derece eksiklik sayabiliriz bilmiyorum çünkü oyun single player değil multiplayer pvp odaklı olarak tasarlanmış bir oyun, ancak bu oyunun jade empire ya da way of samurai tarzı güzel bir single player senaryoya oturtulmuş halini piyasaya sürselerdi işte o zaman benim açımdan çok daha şahane olurdu diyebilirim. hakkında yapılan diğer yorumlarda bahsedilmiş ama teknikleri ve kontrolleri çok iyi öğrenmek gerekiyor rastgele basarak pek bi yere varamazsınız bi süre sonra tıkanırsınız, ve açıkçası oyunun genel enigmatik yapısından ötürü kontrolleri ve sistemi kavramak alışmak çok da kolay değil, çünkü oyun başlangıcında minik bir traning kısmı geçiyor olsanız da oyun aslında oyunun nasıl oynanacağına dair pek açıklayıcı ip uçları vermiyor, ancak dediğim gibi bu özellikle katılmış enigmatik ambianstan ötürü oluşan bilinçli olarak yapılmış bir durum, aynı zamanda bu durum sizi en ufak bir komboyu ya da sistemi öğrenmek için sayısız defa aynı kişi ve hedeflerle dövüşmeye pratik yapmaya vs itiyor (ki bu da zaten gerçekte dövüş sanatlarının temelidir, kimse savunma sanatlarını matrixteki gibi disketten beynine yükleyerek öğrenmiyor shaolin rahipleri tek bir yumruğu bile aylarca senelerce sabahtan akşama kadar tekrar ederek öğreniyorlar ve bedenlerini eğitiyorlar). daha fazlası olabilirdi belki ama böyle de güzel, kısaca tavsiye ederim.
  • ps4 platformunda oynadığım oyun.

    beklentilerimi fazlasıyla aşan, sayısız oyunun içerisindeki gizli bir hazine.