şükela:  tümü | bugün
  • klibi roma'da çekilmiş.
  • bu yaza damgasini vuracak, agustos ayinda bilimum bar ve yazlik mekanlarda en fazla calinacak turkce sarki.
  • sozleri ve klibi bakimindan * gay marsi olmaya aday sarki.

    (bkz: gay milli marslari)
  • gonullere konan yeni hande yener sarkisi;
    peki niye tutuyor bu handenin sarkilari soyle bakalim ntob,

    1- hande neo-liberal erotik iliskilerin cigerini bildiginden ve elimizdeki salata malzemesi hayat da boyle bir mecrada aktigindan, supersonik sarkilar yapmaktadir, yogisi cetin
    hande icin. (haiku canim haiku)
    2- akilli pop sarkicilarinin cakozladigi gibi teomanlasmak gerek. yani daha bi kuul olmak, daha bi avangart gorunen kizlari kliplere akitmak, boyle bir kayitsizca sarki soylemeceler yapmak. bunu yapanlar bizi kalbimizden vurdular bu yaz. yani musti ve hande.
    3- mudaanasizlik- firar serbest bende gibi- insani cekiyor sekerim. tipik tavlama numarasi: benim kalbimi kiramadi kimse-der erkek. kadini ecinniler sarar bu lafi duyar duymaz. hinzirca dikilir adamin karsisinda. iste o kadin ben olacagim. diye. kalbini kiran unutulmaz kadin ben olacagim. diye diye. gotu kaptirir boylece. keza hande'de yemi atiyor, mudanaasizim diyerek. klasik bir numara yani. garantili.
  • bu yılın en sağlam yaz şarkısı. söz, müzik, düzenleme, hande hepsi pek güzel olmuş. en azından çalıp çırpmamışlar; helal olsun.
    (bkz: mustafa sandal)
    (bkz: isyankar)
  • arkasindan acele ise seytan karisir lafini da getirebilecegimiz laf.
  • sözlerinin yaklaşık olarak "aceleee etmebuğaşk dediiiiin birazza maan alıyoooor, bilenin ve banakaatlananıııın yanına kaar kalıyoo oo oo oor" şeklinde söylendiği bu yazın boş şarkılarından biri...bu ne yani allaşkına ya...
  • entelektuel segment'e de hitap etmek isteyen hande yener'in metafor yuklu sembolik eseri, paradigma yumagi..
  • hande yener'in son albümünden hit olmuş bir şarkıdır. şarkı güzel olmasına güzeldir lakin klibi şarkıdan daha güzeldir.

    klibin anafikri, italyan erkeklerle hamam sefası kabilinden dans ederek onları kudurtmak sevgilisinden yeni ayrılmış bir kadına pek yaraşır bi davranıştır olarak belirlenebilir...

    gayet pessimist ve bezgin olarak sauna veya hamama (artık neresi olduğunu tam olarak anlayamadım) giren hande yener , manyaklar çılgınlar gibi dansederek şarkısını meşk eder ve kendisine eşlik eden italyan erkeklere birbirinden seksi dans figürleri gösterir, ki bu figürlerin tümü tıpkı folklor oyunlarında olduğu gibi bir mesaj içermektedir.

    daha sonra bakar ki öyle 300 erkek başa çıkılabilecek gibi değildir kendini direktman kurşun geçirmez camekandan bir duşakabinin içine atarak yuğunmaya başlar... ellerini umarsızca sağa sola sallar bu duşakabinin içerisinde o sırada dans etmekte olduğunu düşünenler yanılır kendisi o sırada babaannesinin ördüğü halis bursa kesesini aramaktadır, bütün sıkıntılarından, dertlerinden yıkanıp, yuğunup kurtulduktan sonra huzurla hamamdan çıkan hande yener kendini istanbulun acımasız sokaklarına daha güçlenmiş bir kadın olarak atar... ne de olsa kendisi camdan bir duşakabin sayesinde 300 erkek arasında iffetini korumayı başarmış biridir artık