şükela:  tümü | bugün
6 entry daha
  • var gücümle desteklediğim olay.
    açık alanda oturulamaz hale geldi mekanlar.
    leş gibi sigara, külleri uçuşuyor, bir de bu gerizekalılar sağa sola üflüyorlar sigara dumanlarını kendi üzerlerine gelmesin diye.
  • heyecanla beklediğim karar.toplanma merkezleri olsun,orada içsin sigara içenler.en azından yürürken başkasının ağzından çıkan dumanı içimize çekmemiş oluruz.
  • olması gereken, bütün akciğerim ile destekliyorum. sigara içenler kusura bakmasın ama ne ben ne de çevre zehirlenmek zorunda değiliz.
  • ülkede sağlık adına sanki herşey yolundaymış, bir tek sigara kalmış gibi gelip burada duyar kasanların göğüs uçlarına külümü dökeyim emi !

    yediğin kaşarın içinde plastik,bebeğine yedirdiğin mamada gdo, içtiğin suyun içinde zararlı derecede metal var lan metal. gelmiş burada bıdı bıdı.

    yaşasın tiryakilerin onurlu mücadelesi !
  • sigara içenlerin kafasına sıkalım.
  • bence her mekana gaz odası yapılsın. sigara içen biri olunca oraya alınsın ve zehirlenerek öldürülsün. nasıl fikir bro? rahatlar mısın o zaman?
  • "içmeyenler içenlere ne karışıyor!!" diyenlerin zeka katsayısı kaç gerçekten merak ediyorum.

    iğrenç kokunuz, zehirli dumanınız ve çevrenizdekilerin de yaşam kalitesini düşürmeniz yüzünden olmasın?

    edit: biri nükleer santralerin filtresiz olmasını eleştirmiş. işte sigarayı savunanların zeka seviyesi bu kadar. termik santral ile nükleer santral arasındaki farkı bilmiyor.
  • en azından park, bahçeler ve caddelerde olması gerekendir.
  • içmeyenler içenlere bir şey demesin diyen zihniyeti alkışlıyorum buradan. kafaya bak, dizel arabaları örnek vermiş bir de*

    gerçekten sen dedin ya şu an 20 paket sigara içesim geldi ya. benim sağlığımı gasp et, gel bir de üste çıkmaya çalış öyle mi? ben araba kullanmıyorum, toplu taşıma kullanıyorum, sigara içmiyorum, spor yapıyorum. arada bir alkol kullanıyorum ama olsun.

    şimdi bu davardiyor ki: "ben dilediğimi yaparım siz evinizde oturun!"

    ben de diyorum ki o zaman: "ben evinin yanındaki binayı ateşe vereyim evin de yanarsa sen git başka yere taşın abi ben yakmadım orayı!"

    kendini dilediğince öldür ama buna yasak bir alanda hiçbir şey yapamazsın abicim, yallah evine, evinde iç. kendini öldür bana dokunma.

    düzenleme: bunun bir şeylerden daha az zararlı olması onu meşru nasıl kılabiliyor ben anlamıyorum. yani araba örneği bunu neden meşru kılsın ki? bazı uyuşturucular da daha az zarar veriyor ondan, hadi onları da kullanalım o zaman. böyle bir mantık olabilir mi? analitik düşünmek kalmadı mı artık anlamıyorum...
  • sigaradan toplanan vergiyi oldukça azaltacağı için asla gerçekleşmeyecek olan olay.
413 entry daha