şükela:  tümü | bugün
  • filipinlidir. 6 yaşındadır.
  • kendisi iyi bir insan olsa da trolllükleri bazen insanın canını sıkabilen yazar arkadaştır.ayrıca nasıl sürekli bu kadar zayıf kalabildiğini anlayamadığım yazar insandır.neyse yine de sevdiğim bir yazar arkadaştır.
  • çok yardımsever yazardır.
    hiç zor durumda kalmasını istemeyeceğim kadar iyi biri.
    çok iyi lan.
  • kendisine cat fight cagrisinda bulunulan yazar bacim

    edit : baci değilmiş. bu durumda cat fight hic değil. dagilabiliriz
  • düşünce özgürlüğünü savunup katliamı normalleştiren bir garip yazar. aklından zoru var galiba. umarım uçurulur. ha bu arada, senin dünya görüşünü eşekler siksin. ahahah.

    (bkz: #43890965)

    silerse diye yazayım, şöyle yazmış:

    "ülkenin en büyük ayıplarından falan değildir.kendini bir halt sanan, her yerde her istediğini konuşabilceğini, düşünce özgürlüğü adı altında düşünüp ve konuşan, karşıt tarafın düşüncelerine hiç saygı duymayı becerememiş insanlar yüzünden gerçekleşmiştir. işi gücü bok atmak olan bu kesim, kendini 1se 3 göstermeye bayılan bu kesim, nolurdu yani az saygı duymayı bilseydi? insanların değerlerine, insanların inançlarına, en azından bu ülke için bu provokenin önüne geçseydi, yani bunu kendi egolarını bir kenara atıp bu ülke için yapsalardı ne olurdu? kendilerine yediremeyip birde üstelik bize birşey olmaz kafasında gidersen biyerde bişeyler olur bunun adıda yıllar sonra ayıp olarak kalır.azcık çok yönlü düşünmeyi öğrenmemiz, çeşitli bakış açılarından bakmamız gerekiyor, nice sivaslar olmasın diye bu her kesim için geçerli, bugün o kesime yarın diğer kesime bu işler.

    gelmek üzere olacak olan eleştirilerden önce bir not: bu görüşler hiç bir gruba ait olmayan, hiç bir partiyi desteklemeyen benin, kendi dünya görüşü çerçevesinde yazılmıştır, eleştirilere açığız, çok yönlü düşünmek için."
  • sınıf atlamak için peşinde koştuğumuz adamlardanmış. :(
    (bkz: #43896155)
  • bencil, muhtemelen dikkati çekmeyi seven ancak çok okumak veya düşünmekle ilgisi olmadığını düşündüğüm yazar parçası. düşünceleri ve savunduğu değerler nedeniyle yakılarak ölenleri bir de suçlu hale getirmiş limon kabuğu beyinli bilader.
    not: kaynak götüm değildir, bu yargılara yazarın eserlerini okuyarak ulaşılmıştır. örnek;
    (bkz: #43890965)
  • yardım istediğinizde bir an bile tereddüt etmeyecek kadar insan sevgisini içinde barındıran güzel yürekli yazar, insan.
  • bendim.
    nike'ta satış elemanıyım. eğitime gönderdiler bizi istanbul'a. eğitim veriyorlar işte kendi şirketlerince falan. geçmiş gün bulunduğum duruma inattan mı, farketmeden mi emin değilim ayağımda adidas'la gitmiştim. eğitimin bi yerinde üstünde rakip firmalardan kıyafeti olan var mı diye sordu eğitimci(!) kişi. el kaldıran üç kişiden biriydim ve ilk bana söz verdiler. bilmem kaç yüz kişinin içinde ayağa kaldırdılar, nedir diye sordular. dedim böyle böyle. arkadaşa bi tişört verelim bu medeni cesaretinden ötürü dediler. ulan pezevenk ne cesareti. sordun söyledik. üstümden şov yapmanın ne alemi. gerçi tişörtte güzel hani. eyvallah çektim akabinde sandalyeme çöktüm.
    geçen gün evde verilecekler sıfatındaki çöp poşetini bi kurcalayın dedim baktım bu tişört. verir miyiz ulan be. o bizim onurumuz gururumuz. göğsündeki eşşek kadar nike yazısını sokakta reklam edecek değiliz. mevsim geçişlerinde şortun üstüne çeker gezeriz evde. arkadaşa gideriz öte mahalledeki. olacak budur. caağnım mavi tişörtüm.
  • bir benzerini izmirdeki selway outlette gördüğüm işçidir.

    ama farklı bir sektörde. bir dominos pizza işçisi, burger king kasasna yanaşıp, bir steakhouse burger siparişi verdi. pizzadan bıkmış olabileceğini düşündüm. sadece ünlü markalarda değil, alelade esnafta da görürsünüz böylelerinin. bazı esnafların kendi mallarının yerin dibine soktukları olur. bu da o hesap sanırım.