şükela:  tümü | bugün
  • toplumda "ahmet fenomeni" yaratabilecek potansiyele sahip bir on ad.
  • kadrolu konu mankeni
  • ahmet diye alman gocmeni bi eleman vardi. bence cok yeteneli biri idi ahmet. bastan sona ezbere bildigim bir albume sahip sayili popcularimizdandi. cok dandik klipleri vardi, kendisi de asbuke herifin tekiydi ama olsun farkli idi degisik bisilerin pesinde kosuyodu.misal bulmaca adli sarkisi bence turk popunun en deneysel eserlerinden biridir. sarki da bin tane gecis atraksiyon vardir, klasik kaliplarin (oy bi gun de ikinci kez kullaniyom bu kalibi) cok ustunde bi seye dokunmustur.
  • guzel sarkilarini da yazivereyim de kaybolmasin genc

    gel diyorum -

    bunca zamaaaaan gecti aradaaaan bekliyuruueeam sini durmedeaaan bunca hasreteeeeyy bunca cileyeeheeeee keatlandi gounluuueeeeaam seve seve
    gel diyoerum goer diyurum simdi beniiiiy dayanamiyooorr yuregim serhos gibiiiiyyy gel diyoeurum gor diyoruuurum sue haaalimieee senden baskaaaaaasini sevemem beeeen

    zaman dogru suuuuuueueueue an
    zaman dooogruuueee sueueueue aaaaaagn
  • cat pat turkcesini nasil da etkili kullanmis ya supper adammis ahmet.
    bakiniz bu sarkida iyice belli olmaktadir adamin marjinalligi

    imparator zaman

    zaaaman hizliysa
    dozer gibi ezip geciyorsa
    hizli dusunmek gereeeek
    galipler bolumune gecmek istiyorsaaan
    zaman kizginsa
    ustelik cilgin gibi gidiyorsa
    dogru dusunmen gerek
    amaclar ugruna yasiyorsan
    yeni caga yeni amaclar gerek(gerek)
    yani amaclara yeni vizyonlar gerek(gerek)
    yeni vizyonlara yeni perspektif gereeeek
    imparator imparator zaman
  • "pozitif düşünce de kazanır" derdi bu adam...
  • bir de sezen aksu imzalı bir deniz seki şarkısı vardır bu isimde:
    "bak sana bu defa kesin söylüyorum kuş uçtu uçacak ahmeeettt!!!"
  • çok kişiyle oynandığı zaman daha bir zevkli olan,eğlenmekten başka bir amacı olmayan,abidik gubidik oyun.
    kural1.............herkesin adı ahmet olur.
    oyun repliği de şöyledir:
    ahmet#1:ahmet?
    ahmet#2:efendim ahmet...
    ahmet#1:ahmet'in sana selamı var,selam söyle ahmet'e...
    ahmet#2:ahmet?
    ahmet#3:efendim ahmet...
    ahmet#2:ahmet'in sana selamı var,selam söyle ahmet'e...
    .
    .
    .
    .
    kural2............bu repliğin dışına çıkılmamalıdır.eksik veya fazla söylenmemelidir;ya da kelimelerin yeri değiştirilmemelidir.bu kurala uyulmadığı takdirde hata yapan ahmet "muhlise" falan olur.muhlise olmuş şahsiyet eğer bir daha yanarsa "muhlise"ye bir şeyler daha eklenir.örn:düdüklü muhlise.
    kural3...........oyun seri bir şekilde oynanmalıdır ki birileri yansın ve ona saçma sapan bir isim verilsin ki oyunun tek amacı olan gülmekten yarılmak eylemi gerçekleştirebilinsin.
  • (bkz: ahmet dursun)