şükela:  tümü | bugün
  • ilk etapta kadına şiddet olayını unutarak yorumlayalım. daha sonra bu konu ile harmanlayarak sonuca ulaşabiliriz.
    bir adam düşünün , sıfırdan gelmiş (bkz: düğün dernek) ,(bkz: işler güçler) ,(bkz: kardeş payı) gibi işlerle kariyerinde tepe noktaya yakın bir yerlere ulaşmış.
    türkiye'nin en büyük bankalarının ve holdinglerinin reklamlarında oynamış.
    kariyer bölümü tamam ,geleceğini garanti altına alma bölümü tamam, şimdi sıra mükemmel bir hatun bulup zirve yapmaya geldi.
    son halka sıla gençoğlu ile yaşanan fırtınalı bir aşk ile tamamlanmış.
    şimdi gelelim yapılmış olduğu iddia edilen kadına şiddet olayına. (konu yargıya intikal ettiği için sadece iddia edilen diyebiliyoruz.)
    tek bir hareket ve bütün emek , bütün her şey tek bir hareket ile yok olmuş.
    ahmet kural'ın elinden puf diye uçup bütün her şey gitmiş.
    ulusal medya , televizyonlar , gazateler ve sosyal medya ahmet kuralın üzerinden slindir gibi geçmiş.
    şimdi yargı bir karar verse ve dese ki yaşanan olayın tam tersi vuku bulmuştur şiddeti uygulayan sıla gençoğlu'dur. ne değişecek ahmet kural'ın bu yarayı kapatabilme gibi bir şansı maalesef yakın zaman zarfı içerisinde yok.
    kız demiş seni bitireceğim ahmet kural demiş ve resmen bitirmiş.
    benim şahsi kanaatime göre tam bir öldüren cazibe vakası.
    peki ahmet kural bu çaresizliğin içerisine ne için düştü.
    tam manası ile yaşanmamışlıklardan ve tecrübe eksikliğinden kaynaklı olarak eline yüzüne bulaştırdı.
    sıla olmaz başkası olur , benim bütün imkanlarım mevcut , hayat bana güzel şeklinde bir düşünce yapısının beyin hücrelerinde karşılığı olmadığı için bu sinir harbine kendini kaptırdı ve tek suçlu olarak ortada kaldı.
    bizim ünlü simalarımızın en büyük sorunu kurumsallaşamamaktan kaynaklanmaktadır.
    koskoca adamlar kadınlar o kadar hengamenin içerisinde profesyonel destek almaktan kaçındıkları için kariyerlerini yok etme aşamasına gelmektedirler.
  • adam kaliteli oyuncu, yetenekli, iyi işlerde yer alıyor. bugüne kadar begenerek takip ettim, bundan sonra da edeceğim. neden mi? çünkü ben adamın yaptığı işleri izlerken keyif alıyorum.
    birine şiddet uygulamış bu affedilemez. hem bu olay iki kişi arasında geçen bir durum. ben neden etkileneyim? neden olayları kişiselleştiriyorsunuz?
    bakın, oğuzhan ugur'u çok sıkı takip ederdim, begenmediğim ya da begendiğim noktaları sözlükte yazmıştım. şu ahır muhabbetinden sonra asla izlememe kararı aldım. çünkü orada bana yani seyircisine bir hakaret vardı.

    emek bambaşka bir olay. öyle kolay çöpe atılmaz. hele ki birinin kişisel hırslarına maşa olup mesleğini iyi yapan bir insanı izlemekten vazgeçemem.

    siz ezmeden ben söyleyeyim, en başından beri ahmet kural'a inanıyorum. çünkü anlatılanlar mantıklı değil. ama tekrar ediyorum ortada bir şiddet var, cezasını mahkeme versin.
  • ülkenin böyle ara ara canı linç çeker bu da o döneme denk geldi.
    (bkz: beter olsun)
  • ozel hayatinda ne bok yediginin benim icin onemi yoktur. sahnede sergiledigi emek benim icin onemli. bu ulkede ilk siddet goren kadin sila degil. sila, bu ulke kadinlarinin sesi olmak istiyorsa dayak yemeyi beklememeliydi. ayni sekilde sizler de oyle.

    turkiye'de 5 yil icerisinde 1000'in uzerinde kadin olduruldu ulan, simdi mi ortaya ciktiniz!?
  • çaresizlik değil; bokun rengini tutturamamaktır.

    harika bir kariyer, yeterli bir servet ve göz alıcı bir kadınla aşk... yetmiyor, yetemiyor mükemmel olmaya ki bu muhteşem üçlüde bile hata yapınca yıkıma gittiğine inanıyor.

    kendini kandırmasın, sen de acıma sevgili başlık koyucu.

    aslında herkes, bir ya da birkaç hatayla tüm bu değerlerin silinmediğini biliyor ama ettiğin haltın niteliği seni dibe çekiyor. şöyle ki:

    şiddet başlı başına insanlık problemi. kadına uygulanınca daha vahim. sıkıştığı an şiddete başvuran erkek olmak birçok hususta susmasını gerektirecek. mesela ileride bir filmde çocukları seven adam rolüne girse "aslında öyle değilsin" denebilecek ona. ya da aşk filmi çekse "sinirlenince vuracak" ön yargısına sebep olacak, kaçınılmaz bu da...

    ha, bunlara eyvallah edip yaşamını sürdürecek elbet ama bir kadının kolunu morartmış, şiddete meyilli biri olarak... bunu bilmemizden rahatsız olursa da eski filmlerini izleyip kazandığı paralarla kendini avutsun, çaresizden ziyade acınası olduğunu da unutsun.
  • tamam kadına şiddet kabul edilemez ancak dayak yediğini söyleyen kadının koruması şöförü var. varoşta maganda kocası elinde çaresiz bir ev kadını değil,sıla. muhtemelen içkiliyken ahmete onunla ayrıyken yaptıklarını itiraf etti ahmette bunu evden kovdu tabii sıla bunu kabul etmedi sonra itiş kakış. devamında da ahmete güzel bir ders vermek için medyatik gücünü kullandı. varoşta atletli magandanın elinde perişan kadının dramı onun öldürülmesi gerçek toplum sorunudur yoksa hepimiz biliyoruz sıla gibi medyatik bir tipe kimse bir şey yapamaz. tamamen gücünü kullanıp ahmeti toplumda rezil etme amacı güdüyor.
  • olsa olsa kadın döven bir adamın kendini aklamak, kadına da bok atmak için çırpınma çaresizliğidir o...

    ' kadına şiddete karşıyım' diye lafa başlayıp da 'ama o da aldatmış' ama 'seni bitireceğim' falan deyip kızdırmış canım, yapmasaymış, diyen iki yüzlülüğünüzü seveyim sizin.

    şule çet cinayetinde adalet diye sayfalar dolusu entry girip, dayak atan başka bir adamı sempatik gösterme çabanızı s....m.

    bütün mesele bu kez dayak yiyen kadının ölmemesi mi? tepki için illa ölmesi mi gerekiyordu.

    şunu kafanıza sokun; dayağın, şiddetin bahanesi olmaz, olamaz...
  • ahmet kural şımarıklığı, hazımsızlığı olmasın o?
    diyeceğimiz imaj çalışmasıdır.
    bir insanın kendine yaptığı kötülüğü kimse yapamaz.
    tıpkı futbolcu tanju, arda turan gibi...