şükela:  tümü | bugün
  • körelmişi, törpülenmişi makbuldur.
  • kara delik.
  • genelde öğrenciyi ters köşeye yatırmak, stresten gebermesini zevk alarak izlemek olarak tezahür eder.
    senin asıl işin neydi, öğretmek, unuttun mu? hahaha çalışsınlar ama iğrenç sorular hazırlayayım ki bi bok beceremesinler zihniyeti sana anca beddua getirir.
    çok sinirliyim sözlük. yüksek lisansta bile nelerle uğraşıyoruz.
  • aslen yıllarca süren ezilmişlikten kaynaklanır, sırası gelince ezene dönüşme geni var zahir elalemde. bu egonun bağlı bulunduğu akademisyen kibri, aslen akademisyen kompleksinden ileri gelir.
    bak bunun sınıf sonuncusu arkadaşı iki katı fazla maaşla sikik bi firmada çalışıyor, kendisi daha makale yazıcam diye ıkınsın dursun. hazmeder mi anadolu çocuğu? elbet bir savunma mekanizması lazım, egoya filan bağlanmalı. yoksa taşıyamaz insan, akademi gibi bu ülkede en kolpadan yürüyen bir mekanizmanın işe yaramaz parçası olmayı. anlamlandırması, değerli, ulvi bulması, kendini bunun süper önemli bir parçası sanması/sandırması lazım. anlayışlı olun.
  • o egoyu alıp bi yerlerine sokasım var, sonrasında uğraşması, okuldan atılma derdi falan olmasa gerçekten sarılıcam birinin boğazına yakın zamanda. derdiniz nedir yahu, gidin terapi mi alıcaksanız ne yapacaksınız yapın da kurtulalım ayol bu eziyetten.
  • bazen bünyede kendisinden başka hiç bir şey bırakmayana kadar büyüyendir efendim. karakter, vicdan, insaf hepsi gider; safi ego kalır.
  • akademisyen egosu, ezik takım taraftar egosuyla büyük benzerlik göstermektedir. bir şey kötü gittiyse bunun nedeni kesinlikle kendisi olamaz. takımının hiçbir hatasını kabullenmeyen fanatk taraftar ile bu noktada benzeşir. kötü bir tez yazdıysa, ailevi nedenleri vardır. kötü ders anlatıyorsa neden öğrencilerdir. kadrosu geciktiyse, neden kesinlikle kendi zırva çalışmaları ve ordan burdan alarak yazdığı tezi değil, okul yönetimidir. bütün suç hakemdedir kısacası.ancak iyi birşey yaptıysa bir defa yenen kötü takım gibidir. mail adresinde akademik titri değişir, isim kısmında bile yard.doç.dr. bilmemne yazar. bu yeni isimle okul grubuna zırvalık bir mail atar ki herkes görsün. facebook'ta değişir, cübbeli fotoğrafların bin tanesi sayfasını süsler. yalnız tezi filan nedense ortada yoktur hiç. böyledir işte sözlük. ego büyüdükçe insanlığı küçülür. çirkinliği baki kalır.
  • bu cinsin asistangilleri ne hikmetse doçentlere profesörlere göre çok daha egoisttir.
  • akademisyen olmayıp hem de adam olamayanların egosundan daha az itici olandır. tabi üniversitedeyken batıyor böyle şeyler ama iş hayatına geçip, kifayetsiz muhterislerle karşılaşınca "hee" diyor insan.