şükela:  tümü | bugün
  • kadına şiddeti önlemek için mecliste kurulan komisyonda konuşan akp'li ismet uçma'nın getirdiği öneri.
  • mahallede namus olsa zaten akp diye bir sey olmazdi.
  • oldu olacak mahkemeleri kapatıp kadı atayalım, polisi kaldıralım subaşı gönderelim hatta meclisi kaldıralım sultan var zaten birde vezir koyarız yanına bir kısa adam zaten aklımda oldu bitti
  • mahallenin namusu sana mı kalmış ulan it dediğim öneri.

    edit: kim demiş ki bunu? hiçbir fikrim zikrim yok açıkçası.. babam olsa aynısını derim.
  • bekaret kemeri ve her ay duzenli sekilde kontrol testi.
  • mahalle baskisini mesrulastiralim devlet kontrolu altina alalim mahalli gestapo birliklerimiz olsun herkes birbirine polislik yapsin diyo yani. (bkz: hasiktir diyorum)
  • o şiddet gören kadınların önemli bir bölümünün "namus kirlendi" gerekçesiyle dövüldüğünü, öldürüldüğünü bilen ama bilmezden gelen bir erkeğin beyânı.

    komşuluğun komşuluk olduğu zamanlarda, öğretmenlerin, ortanın az üstü gelir gruplarının oturduğu sokağımızda, ayyaş pezevengin dövdüğü anneme iş işten geçtikten sonra elden geldiğince yardım eden ama öncesinde "karı koca arasına girilmez" deyip sessiz kalanlar vardı. mahalleli dışarıdan gelen serserilere tavır alır ama kendi içindekini görmezden gelir. fazla mahalle dizisi izleye izleye hayatı perihan abla tadında yaşayanların kafası olsa gerek bu.
  • götü yemez ya, diyelim oldu böyle bir şey:

    akabinde sokakta el ele tutuşan gençler en yakın telefon direğine bağlanarak taşlanmak suretiyle öldürülecek, millet de bu görüntüleri akşam haberlerinde ya da bilumum reality show'larda izleyecektir.

    "yok artık olm okaa da olmaz" diyenler hangi ülkede yaşadığını bilmiyor, ya da dayak yememiş...

    at fava bekle. olursa tabi.

    memleket memleket değil, tom ve jerry çizgi filmi amk.

    tanım: "mahallenin namusu" diye yazılan, "aman ortaya bi sik atalım, millet onunla uğraşırken küpümüzü doldurmaya devam edelim" diye okunan iddia.

    he, söyleyen kişinin kim olduğu belliyken iddia olmaması ihtimali de güçlüdür.

    (bkz: biz dindarlar ve sizler)
  • birilerinin türban rantı ufaktan ufaktan azalınca namus rantı nı devreye alma isteğidir. sonraki adım anlaşılan 4 kadınla evlenme serbestisi ve malum beylerin başlarının belaya girmemesi için reşit sayılma yaşının evlilik * konusunda 16 ya çekilmesi .

    mahalle namusuymuş.

    bu işlere gireceksek yormayalım kendimizi davet edelim ışid i onlar ilgilensin. malum bu konuda uzman oldukları inkar edilemez. *
  • çok mantıklı bir öneri.

    hatta her sene mart ayının 21'nde 24 saatline bütün cezalar kaldırılsın, herşe serbest olsun. bir nevi arınma olur, bütün suçlar ortadan kalkar.

    geliştirin bunu...

    onu değil, bunu aha bunu geliştirin.