şükela:  tümü | bugün soru sor
  • özellikle cnn türk'ün sabah haberleri arasında zırt pırt belirip bir türlü bitmek bilmeyen reklam kuşağının gediklilerinden. "cam balkonun adı soyadı" gibi bir sloganı var.

    ürünleri:

    * ister alt, ister üst profil taşımalı balkon camlama sistemi
    * dünyanın ilk, ısı yalıtımlı, üst profil taşımalı balkon camlama sistemi
    * dünyanın ilk, ısı yalıtımlı, alt profil taşımalı balkon camlama sistemi
    * üst profil taşımalı ısı bariyerli balkon camlama sistemi
    * alt profil taşımalı, ısı bariyerli balkon camlama sistemi
    * üst profil taşımalı, eşiksiz vitrin camlama sistemi
    * eşiksiz vitrin camlama sistemi

    http://www.albertgenau.com/

    ukteyi veren: slide (09.07.2007 08:56)
  • ben bunu hanice(aylarca) yazar adı zannettim.'balkonun' kısmını tam duymuyordum.'adı soyadı'bölümünü de kitabın ismi zannettiydim.bugün gümbet kavşağında bir mağazanın üzerinde görünce dumurlarda dumur beğendim.tabi albert genau.com a bakmak neden aklıma gelmediydi o da ayrı bir hadise.
  • son yıllarda izlediğim en iyi reklama sahip cam balkon yapma şeysi.

    balkondayız balkonda
  • türkiye'nin en kaliteli cam balkonlarını üreten firma. piyasadaki alternatiflerine göre çok büyük farkları var. rulmanları paslanmaz, profilleri hurda çekimsiz ve gerçek eloksal kaplamalı vs..vs..
    fiyatının yüksekliği müşterileri aldatmasın, 1-2 sene sonra kullanılmaz hale gelecek sistemler yerine, uzun yıllar sorunsuz kullanabilirliği var.

    albert genau; siz de evinize taktırın. lütfen. bayiliğini aldım da...
  • montajdan memnun olmadiysaniz kesin sonuc icin merkezini aramanizin yeterli gelecegi cam balkon markasi.
  • yapacağınız reklam jingle ını sikeyim. sabah sabah nereden aklıma geldiyse müdüre balkondayız balkonda türküsü çığırıyorum.

    tanım: bir balkon camı markası
  • türkiye'de ilk incelemeli patentli ısıcam balkon sistemini üreten firma.

    http://www.albertgenau.com/tr/25809
  • ankara ostim'den çıkma, totodan uydurma alman markası, ama aslında bildiğin yerli. hatta yozgat'lı bile diyebiliriz.
  • sahibine sormus bizim bir arkadas...niye albert genau?
    adam bildigin halis, muhlis anadolu insani...
    adam da demis ki:
    "ya isim turkce olunca, ilgi cekmiyor . bizde dusunduk, bu ismi uydurduk!satislar artti!"
    dogrusu bu...

    sektorde olan biri olarak soyleyeyim...
    ticari zirt virt olmasin diye ustu kapali soyleyeyim hatta :)

    en pahali olan var ya, onu secin...

    hani su dunya markasi olan...

    resmini gordum...
    evdeydin...
    hani oturuyordun...
    abi sen degil miydin yoksa?
    ugruna entry girdigim?

    kapis?
  • size bu kurumsal firma ile olan maceramı hikaye tadında anlatayım.
    kurumsal bir firma gibi göründükleri için başım ağrımasın diye ortalama piyasanın %30 üstünde bir fiyata kendilerine kocaman bir l balkona benim ölçeğimde bir sürü para bayılıp cam balkon yaptırdım. ola ki gelecekte bir problem çıkarsa muhattap birilerini bulabileyim diye. bir süre sonra camlar düzgün açılmamaya, açılınca üst kızaktan kayıp hareket etmez hale gelmeye başladı, bir süre idare ettim ama kayma miktarı giderek arttı. aynı zamanda annemlerin evine yaptırdığımız markasız cam balkon çatır çatır çalışıyor, sinir oldum ama ben de yazılım da olsa 14-15 senedir üretim sektöründe çalıştığım için empati yaptım biz de hata yapıyoruz, işçilik hatası olmuştur, normal dedim.
    balkonu yaptırdığım bayii'yi aradım öncelikle, kapanmış. eyvallah dedim büyük firma, tv'de reklamı var, isim kasmışlar o kadar, web sitesi, vs pr gırla, herhalde bi muhattap bulurum dedim. buldum müşteri hizmetlerini aradım, önce zaten uzun süre ulaşamadım kimseye, neyse 3-4. aramamda lütfedip açtılar telefonu, güzel güzel anlattım durumu, eleman diyor ki yapan bayiiye söyle o baksın, e dedim ki bu bayii kapanmış, e öyle artık onlarla çalışmıyoruz diyor. yahu o zaman niye beni onlara yönlendirip topu taca atıyorsun. neyse yine anlattım dedim ki kardeş bak, ben siz kurumsal olduğunuz için sizi tercih ettim, tam da böyle bir durum olursa başım ağrımasın diye. kem küm etti, iletişim bilgilerinizi verin sizi fabrikadan arayacaklar dedi. ne zaman ararlar dedim, 1 hafta 10 gün içinde, sinir oldum ama birşey demedim, güzel güzel çözülsün diye. 10 gün geçti 15 gün geçti arayan soran yok, bir daha aradım aynı eleman açtı, dedim kardeş böyle böyle, beni arayan soran yok, dedi ki ben fabrikaya söylüyorum sizi 1 hafta 10 gün içerisinde arayacaklar, la havle dedim içimden, eyvallah bekliyorum dedim. sonra aynı döngüyü sanırım 2 defa daha yaşadık, sonra bir daha aradım bu defa bi kadın açtı, anlattım böyle böyle diye, sağolsun daha düzgün yaklaştı, kontrol etti bizde böyle bir kayıt yok falan diyor, sitemizde bize ulaşın kesminde bir form var oraya yazın derdinizi diyor. yahu dedim 5 keredir arıyorum, ilgileneceğiz diyorsunuz ona rağmen ilgilenmiyorsunuz, şimdi form doldurup buna cevap geleceğini umacak kadar saf mı görünüyorum tadında bişeyler söyledim. neyse uzun bir konuşmadan sonra ikna oldu tamam ben fabirkaya söyleyeyim sizinle iletişime geçsinler dedi. bir süre sonra fabrikadan birisi aradı, dedim böyle böyle, bi bakayım falan, abi senin kaydın hiç açılmamış bile bize dedi (bundan anlaşılan daha önce 3-4 defa beni fabirkadan arayacaklar diyen kişi fabrikaya durumu bildirmemiş bile). neyse kibar biri abi sen merak etme bahsettiğin problem çok basit bi ayar problemi, gelip yarım saatte cillop gibi yaparız falan, eyvallah ne zaman dedim. abi biraz yoğun bir hafta 10 gün müsaade et bize dedi, tamam dedim yazın başından beri bekliyorum zaten 10 gün daha beklerim, tek derdim sinirlenip günümü berbat etmeyeyim. neyse 10 gün sonra cuma günü sabah 10 gibi iş yerindeyken birisi aradı, abi ben şimdi servise çıkıcam size de uğrayayım, beğenmediğimiz ortalama bir küçük esnaf bile artık mobilya vs getirmeden bi gün önce arayıp abi bak yarın geleceğiz falan demeye başladı diye düşündüm, şansa o gün evde temizlikçi var, normalde başında durup tam yaptıklarına emin olmak istiyorum ama aylardır adamları getirmeye çalışıyorum gelecez demişken halletsin olduğu kadar diye tamam abi git sen evde var birileri dedim. yalnız abi bizim 50 tl bi servis ücreti var, bi de malzeme falan gerekirse onun da parasını alırım falan diyor pişkin pişkin. kurumsal bir firma oldukları için standart prosedürleri varmış. bi de bu elemana anlattım bak böyle böyle, konu yaptığınız ürünün defolu olması, bunun için para talep edemezsiniz diye de kurumsal bir firmayız benim karar vereceğim birşey değil, yöneticimden böyle geldi bana falan diyor. bedava geliyorsanız gelin yoksa gelmeyin dedim kapattım, kendileriyle sanırım 3 ay süren muhabbetimiz böylece bitti. rezalettir, kesin haklıyım falan demiyorum, sadece başımdan geçenleri anlattım.