şükela:  tümü | bugün
  • fifa 17 ile gelecek olan yeni "the journey" oyun modunun başkahramanı.

    detaylar için link.
  • (bkz: fifa 17) (bkz: freq) ten sonra eanın ikinci saçmalığı video nefis gözüküyor spor simulasyonu gibi ama abi neden siyahi olmak zorunda herkes adam yaparken kendisine benzetmeye çalışıyor en azından tipi kendimiz oluşturabilmeliyiz ve isim neden belirli aynı senaryo içine en azından 15-20 farklı isimden ayarlayıp onlardan birini seçsek muhtemelen pozisyonunu bile seçemicez
    en son eanın nbade böyle bir şey oldu zenci ikiz kardeş falan bu kadar dar düşünmeleri akıl alır gibi değil
  • (bkz: wonderkid)
  • fifa 17'ye eklenen story mod'un baş kahramanı. umarım frequency vibrations ile nba 2k16'nın career modunu mahvetttikleri gibi saçma bir senaryo ile potansiyeli yüksek bir mod'u mahvetmezler. bekleyip göreceğiz.
  • futbol oyunlarına çığır açacak yeni dönemin ilk kahramanı.

    "my name is alex hunter. you don't know me. but believe me, you soon will."
  • dün yayınlanan fifa 17 demosu ile nihayet kendisiyle oynaya bildiğimiz genco. kendisi oyuna 70.dakika civarları walkerin yerine giriyor ve ortalama puan en az 7.5, asist ve maçı kazandırmak gibi achievementler koyuluyor önümüze.

    zaten hikayenin içine soyunma odasında öyle bir giriyoruz ki, sanki alex hunter değil de kendimizin hayatı. diyalog seçenekleri mükemmel olmuş.
    ayrıca mourinhou oyunda da öyle bir yapmışlar ki adamın paçalarından asillik, ego akıyor, oyundayken ulan bi yanlış haraket yaparsam çıkarır azarlar falan diye geriliyorsun.

    hikayenin devamı var mı bilmiyorum, en azından demo versiyonunda yok. oyun sonrası muhabir birkaç soru soruyor sonra menüye geri dönüyorsun.
  • bu sene cok can yakar.
  • fiziksel olarak evra'ya benzettiğim karakter.
  • adam olacak çocuktur.

    ayrıca biraz duygusal mı ne?
  • fifa17 almamı sağlayacak modun kahramanı. demoda doyamadık kısacık tanışmaya. soyunma odasındaki gerilimi, oyuna giriş anındaki hisleri falan birebir bana geçti valla.