şükela:  tümü | bugün
  • network marketing konusunda bildiğim kadarıyla amway 'de birşeyler yapmaya çalışan biri. youtube'da iphone7 tanıtımını izlemeye çalışırken reklamını gördüm, eski sözlük'te ne yazılmış diye baktım, hiçbir yorum olmamasına şaşırdım açıkçası.
  • amway'da sürekli başparmak gösteren bir abiydi. özellikle amway safsatasına inanan arkadaşlarım bu adam ile fotoğraf çektirmek için büyük çaba gösterirlerdi. şimdi coinspace diye bitcoin çakması bir sistem üzerinden icraat yapmaya çalışıyor. icraat derken daha nahoş kelimeler kullanmak isterdim ama türk hukuk sistemi ile bu saçma olay yüzünden muhattap olmak istemiyorum. sonuç olarak bu abi network falan filan diyorsa o işten uzak durun.
  • network marketing neredeyse yandaşlarıyla birlikte orada olan güvenilmez adam. amway, organo gold derken şimdi de coinspace adı altında para söğüşlüyorlar milletten.
    bu adamın olduğu yerden kaçarak uzaklaşın derim.
  • 12.10.2016 tarihindeki entrymde gayet güzel açıklamıştım. bu vatandaştan ve gittiği garip oluşumlardan uzak durun diye. binlerce kişiyi coinspace mağduru yaptığı halde facebook sayfasında "ali abi onlar kaybetti" diye parayı alıp kaçan coinspace'e beddua ediyorlar. bizi buraya sen soktun diye hesap soran yok. gerçekten çok ilginç bir abi. keşke insanları nasıl etkilediğini ve binlerce lira kaybettikleri halde neden isyan etmediklerini bize de anlatsa.

    ayrıca şimdi firstcoin diye birşeye girmiş. o girdiği birşey birçok kişiye girecek yakında bekleyin görün.
  • lütfen bu adama inanmayın. network işinde paralari alip kaçıyor. inanmayın. coinspace'den zengin oldu, binlerce kisinin ahini aldi. şimdi firstcoin ile tirtiklayacak.

    kanmayin, inanmayin bu adama. olduğu yerden uzaklaşın.
  • dedim dinlemediniz ağlamayın
  • coinspace batmaz, kacmaz dedigi videolari vardi. silinmeden izleyin bakin ornek

    ornek 2

    simdi bu adamin hala arkasindan gidecek adama ben ne diyeyim? yukarida zaten bu adami destekleyen entryler var. bu videolari izleyip neden hala arkasindan kostuklarini belki aciklayabilirler.

    coinspace sirketinde kac milyonlar gitti? daha toplayacak para var demek ki.

    isin en ilginc yani daha once boyle olusumlarda para kaybedenlerin yine yeni bir olusum var dediklerinde en basta kosmasi ve yine kaziklanmasi.

    ne bu adamlar kaziklamaya, nede kaziklananlar kaziklanmaya doymuyor.

    ha bu arada adamin konusmasi ikna edici, ataturkcu duzgun bir adama benziyor o ayri.
  • yukarıda yazılanlara rağmen bu adama güvenenler sayesinde, firstcoin olayında da milleti tokatlayıp kaçmıştır.

    (bkz: tokatçı)

    http://firstcointurkiye.com/?page_id=1603
    http://www.milliyet.com.tr/…-milyon-gundem-2637505/
  • gün itibari ile atv de dolandırıcılıgı tescillenmiş kişi
  • (bkz: gold power coin) ile coinspace ve firstcoin'de tokatlayamadiklarini bu sefer tokmaklayacaktir. biz bunlari yazdik ama tokatlanmaya doymayan bir kitle var ve ali dinler block chain teknolojisi, digital para ve coin diye diye milleti otturuyor.

    bakalim bu da bittikten sonra neyle karsimiza cikacak?

    yorumlarda " liderim, sen neredeysen ben oradayim" diyen elemanlarla dolu.