şükela:  tümü | bugün
  • cem gelinoğlu'nun senaryosunu yazmaya başladığı devam filmi. vineları ile sevdiğimiz cem gelinoğlu'nun ilk filmdeki hataları yapmayarak bu filmde kendisinden bekleneni vermesi dileğiyle.
  • cem gelinoğlu'nun senaryosunu yazdığı, yönetmenliğini ise faruk aksoy'un yaptığı devam filmi. çekimleri ayvalık ve civarında yapılmış olup, çekimler tamamlanmak üzeredir.
  • recep ivedik'i ilah yapan milleti "bir de ben dürtiyim" düşüncesi mahsul.
  • cem gelinoğlu'nun vine'larını seven biri olarak ilk filmde gerçekten hayal kırıklığına uğramıştım.
    az önce bu filmi izledim, önerim: kesinlikle ilk filmi beklentinizi düşürmesin. vine'lardaki özgünlük bu filme yansımış. gülmekten öksürük krizine girdiğim bile oldu.

    --- spoiler ---

    karısının kaprisleri biraz sıkıntıydı, baydı özellikle benim erkek bünyemi.
    --- spoiler ---

    genel manada film izlemeyi sevmeyen şahsımı eğlendirdi. tavsiye ederim.
  • ign türkiye 2.5 puan vermiş filme ve ağır bir şekilde eleştirmiş.

    ilk filmi galada izlemek zorunda kalmıştım ve hayatımın en sıkıcı 1.5 saatini geçirmiştim. saçma sapan komedi izlemeye bayılırım, dick and fart jokes baş tacımdır ama ali kundilli filmi gerçekten çok kötüydü. görünüşe göre bu film daha da kötü.
  • fragmandan ve buradaki bir arkadaşın yazdıklarından anladığım kadarıyla cem gelinoğlu'nun bir şansı daha hak ettiği bir filmdir. espriler fena değil ama cem gelinoğlu'nun oyunculuğu aksıyor gibi. yani fragmandan gördüğüm bu.
  • ilk filmi beğenmemiştim. ikinci filmi fazla bir şey beklemeden seyrettim. beklediğimden çok daha iyi, gerçekten güldüren bir film çıktı.
  • ilk film guzeldi. 4x4 bi komedi degildi elbette ama izlettirmisti kendini.

    bu 2.sini de merak etmiyor degilim. bakalim ilki kadar eglenceli bisey cikarmislar mi ortaya, gorecegiz...
  • bu tarz komedilerden pek hazzetmem. ilk filmi izlememiştim, hatta haberim bile yoktu. ikincisinin fragmanına sinemada denk geldim ve kahkahalarla güldüm, yanımdaki arkadaşımın garipseyen bakışları eşliğinde. neden böyle oldu anlamadım. filmi acilen izlemem gerek.
  • vay arkadaş, ben ilk filmini izledikten sonra, muhtemelen kanada'ya filan yerleşmiştir, en azından bu işlerden temelli elini ayağını çekmiştir diye düşünürken adam serisini yapmaya karar vermiş.

    bir de millet demez mi ilk filmi pek iyi değildi ama bu filmde beklentileri düşük tuttuğumuz takdirde eğlenebilirmişiz diye. lan o ilk filmi ben, başkası adına utanma hissinin doruklarında bitirebildim zaten. baktım öküz ile tren misali, sürreal öğeler aradım herhalde bu iş bundan ibaret değildir diye ama yok.

    8 milyar insandan herhangi biri getirsin deniz anası çiftleşmesini koysun önüme bir şans verir izlerim. ama bu olmaz, olamaz. lan hala inanamıyorum adam ikincisini çekmiş birader.