şükela:  tümü | bugün
  • ''belki çaylağım ya da okurum amk '' diyecek kızdır. cepten her sözlüğe giren yaza olsaydı oooo neyse işin zor adaş ekmek çıkmaz o kızdan.
  • telefonda gördüğü app'in ekşi sözlük olduğunu bilen arkadaş, ama sözlük yazarı değil !
    o app'i görecek kadar dibinde duruyor, iki kelam etmiyor.

    kızım vaktini boşa harcama
  • aman allahım iki insan birbirine bakmış. pek olmayan şeyler...
  • (oğlan kızın telefonuna dik dik bakar. tahminimce ya kızın arkasındadır yada yan tarafında )

    kız : pardon...! bi sorun mu var ?

    eleman : ekşi sözlük ne güzel yazar mısınız ? kaça gidiyorsunuz ?

    kız : öfff.. snne be slk...

    eleman : (bilete bakar ) kamil koç, boluyamı yolculuk.

    kız : çattık yhaa.. belamısın arkadaşım.

    eleman : hayır, izmirliyim otogar kasıyor başka yere mi geçsek.

    kız : ... bi git yhaa.. ( otobüse biner )

    eleman : bulcam seni bej trençkotlu asi güzel..

    (arkadaşını arar )

    eleman : alo karabiber ve ejderha senin yazarlık duruyomu lan

    karabiber ve ejderha : önce selam ver la, he duruyo hayırdır bir rezalet mi var çözeriz.

    eleman : yok amk ne rezilliği, bi manita varda şimdi karşılaştık , bakıştık falan.
    karabiber ve ejderha : eee yani..

    eleman : olm, senin sözlüğe girdi cepten yazar falan kesin amk. sen bi el atsanda görse tav olur.

    karabiber ve ejderha: tamam nasıl biriydi.

    eleman : adamsın yemin ediyorum amk ha.. bak kamil koç bolu seferine binen araçta cam kenarında oturuyo el salladım şimdi perdeyi çektiamk. neyse bej trençkot giymiş taş diyorum muraaatt taş. bunları yaz çakar o köfteyi.

    karabiber ve ejderha : tamam yazcam ama ağır daşşak geççekler haberin olsun lan.
  • bugunku abazamizi da bulduk cok sukur. sozlugu iyice kalitesizlestiren basliklardan sadece biri.
  • meslek erbablığına soyunan yazar tarafından açılan başlıktır.. ne de olsa arkadaş arkadaşın pezevengidir..
  • o; sağda solda, otobüste, dolmuşta, trende gördüğünüz canım hatunlar var ya, hepsi akşam geliyolar bizim 'ekşi sözlük hatun depolama alanları'na. siz, gündüz görüp özelliklerini yazıyosunuz, biz de akşam hediye paketi yapıp evinize bıraktırıyoruz. sistemimiz bu şekilde kusursuz çalışıyo, sizlerin mağduriyeti giderilirken, bizler pezevenklik makamının en ulvi mertebesine ulaşıyoruz.

    bi bitmediniz ya...