şükela:  tümü | bugün
  • kafasının çok güzel olduğunu altını çize çize söyleyen zararsız bir arkadaşın röportaj sırasında söylediği cümle.

    anlattığı anı komik sayılır fekat elemanın hal ve tavırları daha komik bence.

    işte o video! http://alkislarlayasiyorum.com/…kafamiz-nasil-guzel
  • -cikti gitti mii, cikti gitti?!?
  • başka bir yaşamda filozof olabilirmiş diye düşündüğüm eleman. böyle evsizlik fakirlik falan mecburi değilmiş de kendi tercihiymiş, nefsini terbiye etmek için bu hayatı seçmiş gibi duruyor.
  • "kapının biri çaldı"

    son donemlerin en keyiflilerinden.
  • bir efsaneyi barındıran hoş video. izleyin, izlettirin o derece.

    https://www.youtube.com/watch?v=zm2nd2uf4z8
  • nasıldı biliyo musun?
    böyle oturduk, çok da güzel böyle ortamımız var.
    bi arkadaş dedi ki, geldi dedi ki, "çok güzel keyfimiz var"

    aeeğg tam kapı çaldıı.

    nişantaşındayız biliyo musun? böyle çok da böyle göbek bi yerdeyiz. evdeyiz, şekiliz böyle. heığ tabii.

    ondan sonra kapının birisi çaldı.

    grand tuvalet böyle, böyle beyefendi gayet.
    biz şimdi şeyiz ya biraz paçozuz falan.
    herkes böyle ayağa kalktı.
    ben de misafirim ehueuğuu...
    herkes böyle tabi eyvallah dedik. önümüzü kapattık falan.

    adam kalktı, geldi. oturdu.
    şeylerimizi içtik. bi daha içtik.
    adam bize dedi ki "ya" dedi, "bunlari mi içiyosunuz?" dedi ya.
    aynen bak.
    "siz bunları mı içiyosunuz?" dedi.
    "ben" dedi "bekleyin" dedi. "atın bunları" dedi ya. "gerek yok" dedi. biliyon mu? "gerek yok gerek yok" dedi.
    "ben" dedi "biraz sonra size gelicem" dedi.

    biz de kafamız da güzel. nası güzel.
    o kadar güzel ki,
    o kadar güzel ki,
    nasıl böyle.

    adam çıktı gitti.

    biz de bekliyoruz ki adam nasıl gelcek?

    ama bizim kafamız nasıl güzel biliyo musun? o biçim o kadar güzel. bak o kada...

    başkan bi dinlesenee! eagğgggg, bak bak bak bak bak!

    bizim de kafamız nasıl güzel biliyon mu? adam da dedi ki...
    yağğğ adam bize...
    çıktı gitti mi? çıktı gitti.

    biz de dedik ki ulan dedik bu adam dedik ne içiyo acaba?
    çünkü bizim kafamız çünkü çok güzel biliyo musun?

    biz bekliyoruz hala, adam gelicek.
    dedi ki: ben size güzelliği getiricek falan diye.

    aradan yarım saat geçti.
    kapının zili çaldı mı? çaldı.
    zınnkkk.

    adam kapıyı açtı. biz zili açtık.

    biz de bekliyoruz adam getirecek.
    güzel bişeyler getirsin diye.

    adam ne dese bize?
    "ayakkabılarımı burda unutmuşum" dedi.

    yarım saat yalın ayak gezmiş.

    biz de bekliyoz yani kamili.
  • en az "cibili cibili şak şak şak" diyen amca kadar güzel kafa. sevdiğim kafa.

    ama kafa nasıl güzel biliyor musun; yani altılı yedili güzel, sağlı sollu güzel.
  • harika bir canlandırması yayınlanmış olan kayıt.

    https://youtu.be/yao44qptnes
  • orijinali de canlandırması da harikadır,bütün dertleri unutturur.
    canlandırmada ki grantuvalet beyefendi kişilik sanırım batesmotelpro dan volkan.

    canlandırma için :)
  • yine yeni yeniden feci yarmıştır. bunun canlandırması yapıldığına göre çevremdeki insanların "olm iyi komik de bu kadar aşırı kopmalık bi olayı yok" şeklindeki mahalle baskıları geçerliliğini külliyen yitirmiştir.

    "ben size güzelliği getiricek falan diye" ve "biz zili açtık" kısımlarında gözden yaş geldi.

    https://youtu.be/yao44qptnes