• çok boş ve hüzünlü bakabilen, küçüklüğünde babasının yanlışlıkla kendisini kalp hastası ilan etmesiyle hayatı hep yalnız yaşayan ancak günün birinde aşık olup yaşlı ve resim yapan komşusundan aldığı cesaretle sevdiceğine ulaşan en sevimli film karekterlerinden..
    özellikle filmin girişindeki küçük bi kızken parmaklarının ucuna bir bir taktığı çilekleri yerken sandalyede düşmeme sebep olmuş ve lady dinin ölüm haberini aldıktan sora verdiği tepki sayesinde fayansı kırarak eski bir kutunun hayatını değiştirmesine mahal vermiş kendinden büyük ayakkabıları olan audrey toutou.
  • eriyip sıvıya dönüşme yeteneği olan sevimli zat.
  • saçının şekli erkekler tarafından bile taklit edilen bir karakter.
    (bkz: ibrahim üzülmez)
  • bunun kunduralarının aynısını lisede bir kadın hocam giyiyordu. allah sizi inandırsın üstünde audrey tautou olmadıktan sonra o kunduraların bir numarası kalmıyor.
  • sourberry'yi acma sebebim. hatirlatici mesaj gelir gelmez kosa kosa onair'e gidiyorum. ne yapiyor olursaniz olun, arka planda guzelce calan, insani mutlu eden sarkilar seciyor bu yazar/dj kisisi.
  • sinema tarihinin en başarılı betimlemelerinden birisidir amélie poulain. gerçek dünya erkeği için de idealdir kendisi. içi dışı birdir, sevgi ve $evkat doludur, candır, muhabbet kuşudur.
  • hayattan yorulduğum zamanlarda dönüşmek istediğim yegâne karakterdir kendisi...
  • 21.yüzyıl pollyanna'sı.
  • ekrandan içeri atlayıp tanışmak istediğim sinema filmi karakteri.
  • audrey tatou'nun markanin urun adi gibi benimsenmesi sendromuna yakalanmasına sebep olan karakterdir. audrey tatou kendine yazık etmiştir. üzerinden bunu atmak için pornocu... yok o da olmaz, orrospu... hayır sempati uyandırır... ahtapot kollu faşist diktatör travestisi eskimo çocuk tacizcisi karakterini oynamalıdır (ve film de acayip tutmalıdır - havayı yumuşatacak tek bir komedi unsuru bile olmamalıdır). hatta reel hayatta da kokainli orji ortamında falan basılırsa bunu atlatma ihtimaline çok yaklaşır.
hesabın var mı? giriş yap