*

şükela:  tümü | bugün
  • sevgili cakar'in ntv de döktüğü inci olup götümüzle gülmemize sebebiyet vermiştir. %100 futbol'un yakinda yok artık ebenin amı sami diyen turgay şerenlerin arzı endam ettiği star tv formatına girmesi an meselesidir.
  • bu sözün sarfedildiği programda,yine ahmet çakar ancelotti adam değil şeklinde bir cümle kurmuştu ki,güntkin ve rıdvan da zor tuttular kendilerini.
  • --- alinti ---
    ahmet çakar'ın ntv'de, ‘ancelotti bana hikaye anlatmasın' gibi yerimden şöyle bir doğrulmamı sağlayan cümlesinin ardından milan'ın hocasının futboldan o kadar anlamadığını filan söylüyor.

    ntv'de rıdvan dilmen, ahmet çakar ve güntekin onay'ın sohbetleri renkli geçiyor. pazar gecesi milan-fenerbahçe maçı üzerine konuşuyorlar. muhabbet ‘fener çift forvetle çıkarsa, milan katliam yapabilir' gibi bir yerlerde gezinirken ahmet çakar kafayı milan'ın teknik direktörü ancelotti'ye takıveriyor...

    ‘ancelotti bana hikaye anlatmasın' gibi yerimden şöyle bir doğrulmamı sağlayan cümlesinin ardından özetle ancgelotti'nin futboldan o kadar anlamadığını filan söylüyor.

    rıdvan dilmen ve güntekin onay, konuyu daha fazla dallandırıp budaklandırmak istemediklerinden çakar'ın topuna pek itibar etmiyorlar. sadece güntekin onay'ın ‘adam milan'ın teknik direktörü, biraz anlıyordur herhalde futboldan' gibi bir şeyler söylediğini duyuyorum.

    ‘ancelotti bana hikaye anlatmasın!' olur ahmet abi, söyleriz anlatmaz...
    --- alinti ---

    kanat atkaya - hurriyet - 14.09.2005

    http://hurarsiv.hurriyet.com.tr/…=349992&yazarid=25
  • yillardir $u lafin altindaki derin anlami cozmedik biz aslinda, sozun sarfedildigi yerde 9 $iddetinde deprem olsa kicindaki kil oynamayacak bir adam hakkinda yapilan bu aciklama, "ulan bu menzilde bile sallayabiliyorum, orada olsam feri$tahiyla dansederdim aslinda" anlami ta$ir da gormedi, goremedi kimse..
  • ahmet çakar söyleyince ancelotti üzerinde çok da bir etkisi olmayan söz. yalnız sanırsam ki sezon sonunda bu sözü silvio berlusconi söylediğinde carlo ancelotti bu kadar rahat olamayacaktır.
  • ahmet hocam bu lafi edince ancelotti nin aslinda pek sallamayacagini biliyordu aslinda, niyeti super lig deki teknik direktorlerde "ahmet hocaya hikaye anlatmayalim aman dikkat bu hafta" diye bi endi$e, bir korku yaratmakti. olmadi haliyle, bu kiloda da olmak istedigini sanmiyorum ben adamcagizin yillardir.