şükela:  tümü | bugün
369 entry daha
  • http://www.tuttojuve.com/…i-alonso-alla-juve-163628

    yukarıdaki habere göre matteo materazzi adlı fifa menajeri rai sport'ta yayınlanan zona 11 programında kendisinin 2.2 milyon euro'ya beşiktaşla anlaştığını, juve'nin de onun yerine xabi alonso'yu alacağını söylemiş...
  • bu adam beşiktaşa gelirse ortalık kan gölüne döner *

    gelecek olmasına inanmadığım, eğer gelirse göt olmaktan mutluluk duyacağım maestro.
  • bu adam gelirse tükiye'de forvet arkası oynatılır. orada da rakip takım bir kişiyi başına adam adama markaja verir. her adam geçtiğinde veya pas atacakken indirirler. hakemler bir şey demez. ondan sonra adam futboldan soğur. sonra da biz burada çıkar deriz ki pirlo bitmiş.
    serdar kurtuluş'a 40-50 metrelik top atıp sonunda ortayı alakasız bir yere yapmasından, bomboş kaleciyle karşı karşıya kalacak şekilde almedia' yı pozisyona sokup, almedia' nın topu kaleciye nişanlamasından, 90 dakika boyunca sürekli koşmak zorunda bırakılmasından ve orta sahada pas yapacağı oyunculardan birinin veli kavlak olacağı kısıma çok girmiyorum bile.
  • faydası olur olmaz, oynar oynamaz, şu kadar para alır almaz geyiklerine hiç girmeden kestirme bişey söylemek istiyorum, eşşek kadar adamım sokaklarda bağırırım lan gelirse!

    18-19 yaşında bebeyken menejerlik oyunlarında takıma aldığım zaman evde takla attığım adamdan bahsediyoruz. alır almaz da kaptan yapardım hey gidi..
  • bundan 5 kat daha iyi olan guti hazretlerini harcamış beştaş bu adama 1 ayda futbolu bıraktırır.
  • belki aynı şey değil ama son 3 yılda en sevdiğim basketbolcu* ve oyunlarda kullanmaktan keyif aldığım futbolcu*takımıma geldikten sonra, aktif futbolcular içinde en sevdiğim futbolcu takımıma gelirse şaşırmam. kalbim mi temiz, dualarım mı kabul oluyor bilmiyorum.

    öyle ki milan (36 yaşında beckham'ı falan kiralayan milan) 2011'de pirlo'yu bedavaya juventus'a gönderdiğinde öyle bir beddua ettim ki hala etkisi sürüyor. bir de hatırlayanlar olacaktır. beşiktaş 2009'da deco'yu transfer etmeye çalışıyordu ve bu transfer pirlo'nun chelsea'ye transferine bağlıydı. takımlar parada anlaşamadı, biz deco'yu alamadık. o zaman çok istemiştim gelmesini.

    not: şu futbol için ettiğim duaları hayatımın iyi yönde değişmesi için etseydim coca-cola'nın ceo'su olurdum.
    not2: dualarım sonucu gelen sporculara bak amına koyim. iverson 3-5 maç oynadı, quaresma da olaylı 2 yılın ardında adeta yaka paça kovuldu. evren bana bir şey anlatmaya çalışıyor.
  • italyan defansif ortasaha oyuncusu. cok iyi bir ayak içine sahip. isabetli uzun paslarıyla tanınır. ayrıca ön sezisi de çok iyi. juventusda forma giymektedir
  • beyler sakin diyorum ama eger bu adam bjk gelirse yeminle ortalik yikilir. fernandes,pirlo,ozzy ve necip orta sahasi ne sahane olur beee :) tamam hayal ama ya gelirse ???? bu arada guti hangi ara pirlodan 5 kat daha iyi futbolcu oldu onu aciklayan olursa sevinirim.
  • guti'nin kendisinden 5 kat daha iyi olduğunu okudu ya bu gözler. hunharca amonyakla ovuyorum gözlerimi. kör olsun gerekirse.
  • drogba'nın galatasaray'da yaptığı etkiyi beşiktaş'ta yapacaktır.

    didier ve andrea gibi dünyanın en iyileri ama veteran oyuncuların gelişi bizim gibi futbol sevdalılarına yapılan son dakika kıyağı oluyor.

    bu arada pirlo hakkında türkiye'ye gelirse sert futbol yüzünden tam performans oynayamaz demek bence biraz saçma. çünkü bu adam senelerdir italya'da top oynuyor, ki bilen bilir, italya ligi defansları ayrı birer kasaptırlar.
421 entry daha