şükela:  tümü | bugün
  • geceleri oturup sabaha kadar anime izlediği için rüyasında kendini anime kahramanı olarak gören insandır.
  • yaşı otuzu geçmesine rağmen mini etekli anime figürinlerine bok gibi para verip koleksiyonunu yapanları da var bunların. gariban anaları ayda bir gelir, bu oyuncakların tozlarını alırken, gözyaşları içersinde, "biz nerde yanlış yaptık" diye hayatlarını sorgularlar...................
  • güzel insandır.

    bir de hayatını gintoki gibi (bkz: gintama) sürdürmek istemektedir.
  • spirited away gibi bir yapımdan bihaber olan mal tarafindan hakir gorulen insandir.
  • ciddi ciddi izlemiyordur, keyifle izliyordur
  • (bkz: death note)
    ölümün olduğu yerde daha ciddi ne olabilir ki ...
  • sözlük bu sabah iyi tespit sıçtı diyen insan.
    (bkz: #42020516)
  • önceliklen (bkz: bu benim lan) hatta ciddi ciddi izlemekle kalmıyorum, bir de üstüne oturup ağlayabiliyorum lakin gelin görün ki bu insanlara niye dert olmuş onu anlamadım. kimi şo şekel izler kimi bo şekel izler, herkesin bir popisi vardır. ***

    (bkz: he gülüm he)

    not: hem köylüyüm, hem anime izliyorum. köylüyüz diye illa heidi mi izlememiz lazim. hoş heidi' yi de severek izledim, hala da izliyorum. köylü nerden çıktı yahu?

    yoksa siz de aşağılamaya pek meraklı olanlardan mısınız?
  • ne zaman bir ortamda "anime izliyorum" desem "hala çizgi film mi izliyorsun" benzeri bir sürü tepki alıyorum. oldukça gereksiz. aşırı güzel kurgulanmış animeler var. oturup zevkle izliyor, sonraki bölümünü pür dikkat bekliyorsun. işin eğlenceli kısmı da bu zaten. ergenlikle ciddi anlamda alakası yok. geçen gün anneme birkaç bölüm naruto izlettiğimde çok beğenmişti. ayrıca bu dizileri izleyen herkes 10-15 yaş aralığında değil. zaten anime izlemek için bir yaşın da olması gerekmiyor. üniversiteye giden insanların bile oturup zevkle izlediğini gördüm. dizideki karakterleri kendine benzetmek olsun, onları kendine uyarlamak falan bu işin en eğlenceli kısımları bunlar. ayrıca "ergen" tanımı hala bana çok saçma geliyor. bu tanımın içine her türlü adamı sokuyorsunuz, buna da ayrı bi' gülüyorum.